- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yetir
tag
Hali!
Tudtok abban segíteni, hogy most rendelnénk egy ilyen készüléket fehér színben. A fehér 535 tulajoktól kérdezném, hogy milyen a hátlap? Zongoralakk, vagy a sima polikarbonátos matt? Csak mert a sajtófotókon némelyik ilyennek, némelyik amolyannak látszódik.
Valamint.
Emag vs Edigital? Most 2E ft-al olcsóbb az emag, de fontos lenne, hogy legyen már benne a 2 év gyártói garancia. Az emagosok csak bolti garit adnak? Edigitalból mindenki kapott Microsoftos gari papírt?
Aztán.
Headset? Most akkor van a dobozban vagy nincs? Csomó helyen jelölve van, hogy igen, kicsomagolós videókon is ott figyel, de edigitalnál semmi. Tapasztalat?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
yetir
tag
válasz Fancy-boy #412 üzenetére
Most újra felhívtam a Nokia szervizt; azt mondták, hogy elég a számla, csak szerepeljen rajta a vásárlás dátuma, imei szám és legyen rajta a pecsét.
Ettől függetlenül hanyagolom a bolti garanciás emagot, inkább 2000 Ft plusz ktg., de edigitalból gyártói gari papírral jön, és akkor abba tényleg nem köt bele senki.
-
yetir
tag
Headset gond:
Van esetleg tippetek arra, hogy a telefon miért nem működik headsettel? Legalábbis nekem. Két (Nokia) headsettel is próbálkoztam de semmi, meg se mukkannak. Nemhogy telefonálás közben nem működik, de semmilyen hanganyag nem akar megszólalni.
Normál fülhallgatóval semmi gond, szól, tehát nem a jack csatoval van bibi. Gyári headset nem volt a dobozban, honnan tudjam, hogy akkor most milyet vegyek, hogy az jó is legyen...?
-
yetir
tag
válasz bagkri01 #470 üzenetére
Értem a szabványt, bár elfogadni nehezebb, hülye húzás, mert most próbáltam egy androidos S3-al is gond nélkül "kompatibilis" volt...
Egyébként googlen nem találtam magyar infót, és szerintem ez az a fórum, ahol a telefonnal kapcsolatos dolgokat ki lehet tárgyalni, mert ez éppen a Lumia 535 mobilhoz vág témába és ezzel volt gondom.
Köszi az infókat, nem megy hát nem megy. De mondjuk akkor ha tudtok, mondhatnátok pár példát, hogy akkor mégis milyen headsetet vegyen az ember ami tuti kompatibilis lesz ezzel a csodával? Mert nagyon kéne, aktívan használom.
-
yetir
tag
Kérdésem lenne a kijelzőgonddal kapcsolatosan.
Azt hiszem, hogy az én készülékemnél is fenn áll a probléma. Nem olyan sokszor, de azért gyakran melléüt gépeléskor, térkép nagyításakor meg elég furcsa, olyan mintha akadozna? Ezek a jelenségek már erre utalnak?
Letöltöttem egy Multitouch test appot, azt elindítva ha már 3 ujjam rárakom, eléggé ugrál, a negyediket meg nem is akarja érzékelni...
Edigitalos a teló, 14 napba még bőven beférnék, hogy cseréljék másikra. Vagy inkább vigyem ezt Nokia szervizbe? Melyik megoldás a jobb?
-
yetir
tag
Én is edigitalból rendeltem fehéret (az matt, nem lakkozott), de sajnos gond volt a kijelzővel, úgyhogy tegnap ment a szervízbe...bízom benne, hogy javítják, cserélik vagy akármi, de lehessen már végre normálisan két újjal nagyítani.
-
yetir
tag
válasz Matthisa #596 üzenetére
Csak akkor ha nem fontos neked a gyártói garancia. Emag csak bolti garit ad, tehát ha gond van a telefonnal ők javítják, ők szervizelik.
Bár elvileg van amelyik Nokia bolt elfogadja a számlát is, ennek érdeklődj utána szerintem az adott boltban ahová esetleg vinnéd hiba esetén.
-
yetir
tag
Hali!
Csak a szervizes tapasztalataimat osztom meg veletek. Január végén beszereztük a telót, de sajnos nem volt hibátlan, az érintőkijelző probléma eléggé kezelhetetlen volt. A szokásos dolgokat produkálta és a felhasználói élmény nulla volt így. Ment a miskolci Nokia Care üzletébe, ahonnan központba küldték. Egy hét után visszajött és semmit sem csináltak vele, mondván, hogy semmi baj.
Ok nem gond, gondoltam majd az általuk rárakott szoftver aztán süvítős lesz. Hát nem. Nem szűntek meg a gondok, ráadásul a közelségérzékelő szenzor is életre kelt, így tehát újra Nokia Care.
Most már felkészültebben vágtam neki, összeírtam az összes problémát a telefonról, kinyomtattam és úgy adtam le, hogy ezt csatolják a központba és ha lehet vizsgálják már ki tüzetesebben. Örültek és mondták, hogy írjak panaszt a microsoft weboldalán is, hadd lássák a gondokat.
Így is tettem, írtam egy szép levelet, amelyre meglepődésemre másnap jött is a válasz, miszerint köszönik bla-bla és, hogy nyomon követik a telefont a szervizbe és amint beérkezik kiemelten kezelik majd, hogy mindenképp elégedett legyek.
Hát itt tartunk, kíváncsian várom majd a fejleményeket, mert most már nagyon jó lenne használni a telefont, mert jó "kis" készülék azért.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen