- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eL Geri
őstag
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Teljes árat én sem adok egy játékért sem. De nagyon fogom sajnálni, ha eltűnnek a csőjátékok. Én imádom őket (is)
-
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Én már olyanért nem fizetek amibe nem lehet beletenni több száz órát...
Én meg olyannal amibe bele lehet tenni több száz órát, már el sem kezdek játszani, nem hogy pénzt adjak érte
-
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Ja, csak mondjuk eddig talán 3 olyan open world játék jelent meg összesen, ami nem a statikus, lélektelen játékmechanizmusokra alapozva ad több száz órás játékidőt (GTA V, RDR2, The Witcher 3), hanem a változatos, valódi, handmade tartalomra alapozva. Hiába tehetsz az ikszedik Far Cry/Assassin's Creed/GR: Wildlands/Fallout/stb. játékba több száz órát, ha rövid idő alatt repetitív, dögunalmas szarsággá válik az egész, és a valós tartalom nem több, mint az igényesen kivitelezett félig nyitott, vagy akár teljesen lineáris játékokban.
Az említett játékok megjelenése óta ennek a kamu open world modellnek nincs létjogosultsága. -
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #27 üzenetére
Robot mentalitásúk el tudom képzelni, hogy képesek ugyanazt a katarzist megélni a negyvenötödik "There's another settlement that needs your help" küldetés után, mint az első alkalommal, szóval végül is igazad van.
@Scholes9
Jogos, nem is értem hogy felejthettem ki, most kezdtem el januárban, elképesztően igényes játék, érezni hogy belerakták szívüket-lelkület a készítők.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #30 üzenetére
Nem ízlésről volt szó, hanem gyártósoron készült kamutartalomról, és kézzel készült valódi tartalomról.
De egyébként igen, személyes véleményem az, hogy a robotmentalitás egyfajta igénytelenség, ami megmérgezi a játékipart. Minél több igénytelen szart kitolni minél kevesebb munkával, és begyűjteni utána a zsugát, miközben a robotok meg tapsolnak és asszisztálnak az egészhez.
Nem érzem úgy, hogy ezzel kapcsolatosan lenne helye bármiféle vitának, de ha te igen, várom az érvelésedet.
Egyébként pont fordítva van a dolog: ha mindenki hülye lenne, akkor ezek közül a repetitív cashgrab szarságok közül kerülne ki folyamatosan az év játéka, de szerencsére nem így van.[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
A csőjátékok komoly multi nélkül egy éven belül eltűnhetnek. Ezt a gyöngyszemet csak most vettem észre EA te vagy az?
Nehogy idén is egy csōjáték vigye el a GOTY-t,mint tavaly[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way