- Yettel topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Ja, csak mondjuk eddig talán 3 olyan open world játék jelent meg összesen, ami nem a statikus, lélektelen játékmechanizmusokra alapozva ad több száz órás játékidőt (GTA V, RDR2, The Witcher 3), hanem a változatos, valódi, handmade tartalomra alapozva. Hiába tehetsz az ikszedik Far Cry/Assassin's Creed/GR: Wildlands/Fallout/stb. játékba több száz órát, ha rövid idő alatt repetitív, dögunalmas szarsággá válik az egész, és a valós tartalom nem több, mint az igényesen kivitelezett félig nyitott, vagy akár teljesen lineáris játékokban.
Az említett játékok megjelenése óta ennek a kamu open world modellnek nincs létjogosultsága.