- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Jó, de érted, ez olyan felvetés, hogy vajon akkor is több Suzukit adnának-e el, mint Rolls Royce-t, ha egy árban lennének
A Tesla pont attól az, ami, hogy nagyon durván elhúzott a többiektől egy csomó fontos technikai téren - ami egy nulláról induló, új autógyár esetén főleg komoly teljesítmény.DRM is theft
-
cucka
addikt
A világ összes komolyan vehető autógyára elektromos autót akar gyártani, van bőven konkurenciájuk, csak a konkruencia pont úgy bénázik, ahogy egy nagy buta fogalmatlan mamutcégtől elvárná az ember.
Például ma reggeli hír, hogy a BMW "bemutatta" az új elektromos autóját. (A bemutatás alatt azt kell érteni, hogy rajzoltak egy képet egy autóról, és megigérték, hogy majd 2-3 év múlva megjelenik )A Tesla, mint termék, leginkább az iPhone-hoz hasonlít, abban mindenképp, hogy nagyon komoly rajongótábora van, és a piac hagyományos szereplői egyáltalán nem értik az egészet, próbálják 1-1 paraméterében utolérni, de nem látják a fától az erdőt.
[ Szerkesztve ]