- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fabianus
tag
Az a baj, hogy nem az egyszeri vevő szempontjából közelítesz, ezért azt gondolod, hogy a tudatlanság mozgatja a piacot. (A pár éves lemaradást a közgondolkodás, meg a valóság között fogadd el, ilyen a világ, idő kell még átmennek dolgok, és bőven kell idő, mire a bizalom kiépül az újjal kapcsolatban.) Fordítsd meg azt a kérdést, hogy egy Tesla Model 3 árának feléért mit kapsz úgy, hogy veszel egy tömegmodellt és mit kapsz helyette kétszer annyiért.
Pl. aki eddig egy alsó középkategóriás kombiban gondolkodott, ami tipikus céges autó és talán a legpraktikusabb családi megoldás is akkor, ha nem a divat, meg a ..... a cél.
Szóval vennél egy Kia Ceed, Opel Astra, Peugeot 308, vagy valami hasonló alap olcsó benzines kombit. Mi van helyette?
Tudom, ferdehátú, meg kisautó alapú SUV, (Ionic, Leaf, 2008, C4). Azaz igazán semmi, de támogatás nélkül közel van a kétszeres ár.Abszolút nem vagyok az elektromos autók ellen. Nagyon sokat fejlődtek az előző tíz évben, de az is látszik, hogy a piaci részesedésük jelenleg még politikai döntés függvénye. Azaz Norvégiában 60 % fölött vannak, ahol meg nincs érdemi támogatásuk, ott piaci részesedésük is marginális egyelőre.
A választék is szépen fejlődik, de legyünk őszinték, ez most még közelebb áll a Merkuros időkhöz, mint azokhoz, mikor csak egy Renault Meganeból is készült 3, 4 és ötajtós, kupé-kabrió, s kétféle hosszban egyterű. Ez hat karosszériaváltozat egy típuson belül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB