- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
válasz Kamikaze75 #12 üzenetére
Akkor ennyi, ha a 220-as konektorba dugod, ott ugyanis max 2,1 kW jön ki óránként, bármelyik villanyautót akasztod rá. Így tehát a 3 milliós Renault Zoé, de a most kijövő 70 milliós Mercedes, vagy a 100 milliós Porsche Taycan is ennyit kap.
Ha veszel otthonra egy 100e Ft-os töltőt, akkor 3,6-7,2-11-16-22 kW is mehet óránként, itt már az autó a szűk keresztmeteszet, hogy mennyit tud felvenni. A régiek 3,6-7,2, az újak jellemzően 7,2-11 kW-ot. Tehát ekkor mondjuk 11 kWh-val jelen esetben ezt a Mercedest 6,6 óra a nulláról teljesen feltölteni, azaz éjszaka vígan feltölt. Már ha van otthoni töltésre lehetőség.
Ha nincs, akkor marad az oszlop az utcán, de ott már sokkal gyorsabb 50-100-150 kW / óra a tempó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Ukrajnai háború
- E-roller topik
- iPhone topik
- Robogó, kismotor
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...