Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz dabadab #42 üzenetére

    Szenzorok felszereltsége külön kérdés, azt gyakorlatilag egy-két generációval ezelőtti autók is tudták, de egy pl. a már három éves S Classban, röpke négy(!) radarral van több, van infracam is, mert közelre ez a legjobb és van rendes stereo cam nem csak biztonság miatt, de magic carpet-hez is. Ehhez képest a Tesla szenzorozottsága egy friss felsőközepes autó szintje. Ami persze nem gond, csak hát látjuk az eredményét (eddig két ismert hallott és még tucatnyi baleset).

    Adatkapcsolat szintjén BMW 5,7 már előző generációkban is van connecteddrive, más kérdés, hogy jogi okok miatt ugye ők nem végeznek full adatgyűjtést. (Btw, Tesla is nagyjából addig az EU-ban, amíg valaki ezért nem perli őket :U.) Merci ugyanez, igaz ott még kicsit korábban. Ha már Merci, jogi akadályok elhárulta után ők és a Toyota már direkt v2v kommunikációt is tudnak szériában (Volvo elvileg hamarosan), itt Tesla még nem lépett, csak kommunikálta, hogy előbb utóbb lesz náluk is.

    Az tény, hogy Teslának van az utakon szériában 50e kocsija, de az adatait nem csak ők használják, illetve pl. gyorsan rákeresve valami 780 millió mérföldről beszélnek, ami nyilván rengeteg, de ennek nagy része nem raw adat, ami kellene a fejlesztéshez. Összehasonlításként, egy sima radarszenzorból mp-enként tudsz egy mega adatot kimenteni, ezt Tesla sem teszi a széria kocsikkal, mert nem tudná feltölteni. Fejlesztési kocsiból viszont náluk is csak annyi autó megy az utakon, mint más gyártóknál.

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák