- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
Szenzorok felszereltsége külön kérdés, azt gyakorlatilag egy-két generációval ezelőtti autók is tudták, de egy pl. a már három éves S Classban, röpke négy(!) radarral van több, van infracam is, mert közelre ez a legjobb és van rendes stereo cam nem csak biztonság miatt, de magic carpet-hez is. Ehhez képest a Tesla szenzorozottsága egy friss felsőközepes autó szintje. Ami persze nem gond, csak hát látjuk az eredményét (eddig két ismert hallott és még tucatnyi baleset).
Adatkapcsolat szintjén BMW 5,7 már előző generációkban is van connecteddrive, más kérdés, hogy jogi okok miatt ugye ők nem végeznek full adatgyűjtést. (Btw, Tesla is nagyjából addig az EU-ban, amíg valaki ezért nem perli őket .) Merci ugyanez, igaz ott még kicsit korábban. Ha már Merci, jogi akadályok elhárulta után ők és a Toyota már direkt v2v kommunikációt is tudnak szériában (Volvo elvileg hamarosan), itt Tesla még nem lépett, csak kommunikálta, hogy előbb utóbb lesz náluk is.
Az tény, hogy Teslának van az utakon szériában 50e kocsija, de az adatait nem csak ők használják, illetve pl. gyorsan rákeresve valami 780 millió mérföldről beszélnek, ami nyilván rengeteg, de ennek nagy része nem raw adat, ami kellene a fejlesztéshez. Összehasonlításként, egy sima radarszenzorból mp-enként tudsz egy mega adatot kimenteni, ezt Tesla sem teszi a széria kocsikkal, mert nem tudná feltölteni. Fejlesztési kocsiból viszont náluk is csak annyi autó megy az utakon, mint más gyártóknál.
[ Szerkesztve ]
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''