- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyerek01
tag
Nevetséges ez a mesevilág amibe szeretne élni Anonymus...
Mi ez, hogy az elektromos ( aksis ) járművek nem lesznek tartósan használatban és piacképes alternatívaként emlegeti az atomenergiát... személyautókba?
Ennek mi baja lehet?Szakmai részről: Hol van ez a meghajtás, egyáltalán kutatás fázisban sem jár. Személyautóban nem használunk atomenergiát. Nyugodtan adhattok hivatkozásokat, nem bánjuk. Szívesen olvasnánk a témában hiteles szakmai írásokat.
Gazdasági része: Nincsen drágább energia termelés mint az atomerőmű építése. Akár vízerőmű, szél, nap, szén/gáz minden SOKKAL olcsóbb nála. Ez a személyautózás miatt fontos, életképtelen és ostoba gondolat egy olyan járművet kifejleszteni, legyártani amit nem lehet megvenni. Most 66k Dollár a Tesla Model Y, a legnépszerűbb elektromos autó.
Ilyenkor azért megnyugodok, hogy nem én élek álomvilágban a Hold/Mars kolonizálással. Azt is hamarabb megvalósulónak látom mint az atomreaktoros személyautózást.
[ Szerkesztve ]