- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Jó lesz ez a platform, csak kell majd valami kisebb, városi autó is bele, mert ez és az Ioniq 5 is hatalmas (renderképről amúgy arra azt hittem, hogy hatchback, de nem).
-
#16820480
törölt tag
Miből lesz meg a többlet áram? Miért, a 30 évvel ezelőttihez képesti többletfogyasztást hogy oldják meg? Valahogy csak sikerült azt is.
A tárolásra vannak koncepciók, amik majd érdekesek lesznek. Ilyen a Tesla-féle akkufarmtól kezdve a folyékony levegős tárolón át egészen az autók akksiját mint hálózat-kiegyenlítő tárolókapacitást használó megoldások sok sok elképzelés.
Nem kell "megsemmisíteni" a forgalomból kivont autók akksiját, mert lehet őket máshol használni (például akku farmokban, háztáji tárolókban), és ha már az sem megy, akkor lehet újrahasznosítani. Egy akku olyan 95%-ban újrahasznosítható (szemben az elfüstölt benzin/dízel 0%-ával), csak még nincs belőle elég, hogy erre érdemes legyen üzemeket felépíteni.A hidrogén meg egy álom marad, amíg a well-to-wheel hatásfoka a belsőégésűekkel vetekszik (30% max körül), amíg nehézkes és drága a hidrogént előállítani és tárolni, és amíg a töltőállomások kiépítése semmivel sem lenne olcsóbb vagy egyszerűbb, mint elektromos töltőállomásokat készíteni.