- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz SkyLine3000 #11 üzenetére
Nyugodtan lehet velem vitatkozni, de úgy gondolom, hogy ők a nettó nyereséget értik nyereség alatt, vagyis az adózás utáni hasznot. A termék előállítása során keletkezett minden költséget összeadnak (beszerzési költségek, rezsi, bérek, szállítás, és feltehetően ide számolják az adókat is stb.) és erre tesznek rá 5 %-ot.
Az 5 % csak kis hazánkban tűnik kevésnek, mert itt a kevésnek az 5 %-a = nagyon kevés....de a Xiaomi csak telefonból elad 100 milliót, ami 40 ezres átlagárral számolva akkora állat összeg, hogy annak az 5 %-a kétszáz milliárd forint. Annyiból azért el lehet tengődni állami dotáció nélkül is.[ Szerkesztve ]