- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bandigyerek #53 üzenetére
A magyart nem fogják átültetni robogóra. Ha akarna, azzal járna. Aki szeretne, meg már azzal jár.
Én nem így látom. Ha a B kategóriás jogsiddal vezethetnél A1 kategóriába eső kétkerekűt akkor tavasztól őszig rengeteg ember járna robogóval. Egyes helyeken ez alap ezzel szemben nálunk ez plusz idő, plusz pénz, és egy csomó nyűg. Rengeteg nyűg. Ezért x@rnak bele sokan és járnak inkább kocsival a fővárosban, ezért vannak délutánonként gigadugók a Hungárián stb... Mert egy az ötvenes pöcsköszörűn én sem játszanék artistát napi szinten a csúcsforgalomban az életemmel játszva. Ellenben egy 125-ös nagykerekű robogó ami a mázsa+ súlyom alatt is gond nélkül tartani tudja a 70-et van féke futóműve meg egy merev váza az teljesen más világ. Azzal eljárkálnék magam is szívesen.
(#71) Chaser: Low budget linda
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Keleten is már javarészt 4 üteművel közlekednek, ami minden csak nem büdös, füstös. Sebességben is bőven tud a forgalom tempójában közlekedni igaz nem olyan rugalmasan mint egy kétütemű, de még így is van olyan agilis mint egy átlagautó, ergo, nem tartasz vele fel senkit és kb nem fogyaszt "semmit".
Ezzel vitába szállnék. Egy ötvenes 4T robesszel konkrétan forgalmi akadály vagy a városi forgalomban. Egy álmos vidéki kisvárosban talán nem de a fővárosban garantáltan. Jókora nekifutással vért pisálva jó ha elérik a hetvenes végsebességet amihez persze folyamatosan nyelezni kell ezért többet fogyasztanak mint egy 125 robogó. Egy 50ccm 4T kényelmes utazó tempója 40-50km között van az pedig egy vidéki gyér forgalmú álmos kisvárosba is csak éppen csak elég. Fél évet jártam így melóba, köszi elég volt. Az istenkísértést meghagyom másnak.
-
8th
addikt
Ha hetven a vége akkor az a hatvan-hatvanötös tempó amivel használod már messze-messze túl van a kényelmes utazótempón. Hogy azt tartani tudd az már közel nyélgázt jelent.
125ccm teljesen más világ. Nem nyeklik-nyaklik a váza mint egy ötvenesnek van futóműve van féke és azzal már nem szorítanak le a lámpánál ha elsőként indulsz el a sor elejéről. Az ötvenes 4T vidékre való, faluba libát kergetni. Alapvetően én is erre vettem csak közben költöztem egyet a közeli kisvárosba és ott futkostam vele napi szinten egy ideig. Meguntam, hogy sávon belül előznek, hogy leszorítanak, hogy lassú vagyok stb... Az ötvenes 80kg felett egyszerűen nem pálya.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...