- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plebi
senior tag
Neked ez a tapasztalatom nekem nem. Persze nem Budapesten élek. A 40-50 kényelmes tempó teljesen irreális, 60-65 utazót simán tartja a vége pedig 70 volt új szíjjal variátorral és görgőkkel, a nagyobb emelkedő már más tészta. Ezért is írtam, hogy helyén kell kezelni, ez nem is a 2 üteműeket fogja alázni, sőt az autósokat sem, de közlekedni leszorítás nélkül teljesen jó. 2 üteműek dinamikájával a 125 versenyez, de annak jóval nagyobb a végsebessége, használható főúton is, sebessége bőven jó arra (100 körül), hogy kisebb távokat túrázz vele.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5