Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    Ezt is kifelejtettem az írásomból :

    A jatekmechanikának van egy gyenge pontja, nem igazán nevezhető hibának, de kihasználható. Ez pedig a checkpoint-os felépítés. Ez megvolt az elsőben is, és azt hittem, hogy erre majd mostanra figyelnek. De nem, szerintem nem is akartak.

    Szóval a legtöbb helyen - de nem mindenhol- át lehet egyszerűen futni az ellenségek között, a nehezebb részeken. Teszem azt, kopakodsz a fűben de észre vesznek. Ilyenkor a legtöbb esetben elég arra futni, amerre kell. És egy ponton a játék továbbhalad. Ez egyébként reális, mert "szégyen a futás, de hasznos" ugyebár. Egy pár rész van, ahol mondjuk egy ajtót kell betolni erőből, vagy egy garázskaput feltolni, az ugye lassú animáció, olyankor ez nehezen kivitelezhető, de nem lehetetlen.

    És most eszembe jutott még valami. Az, hogy végre ebben a játékban nem nyomják a képembe mindenhol, hogy erre kell ugorni. Nincsenek fehérrel kiemelve mindehol a kiszögelések, kapaszkodók. Hanem ízlésesen, nem túl illúzióromboló módon vannak ábrázolva, még is majdnem mindig egyértelmű, hogy merre kell menni. Persze azért láttam én is ilyen ronda fehér kiemeléseket, de nagyon keveset.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák