Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jolti05

    őstag

    Ez igen, már kaptam is választ! :)

    "
    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.

    A telefon úgy néz ki valódi (http://www.imei.info/?imei=359492069045579), azonban a jótállással kapcsolatos információk, amit kapott azok helytelenek.
    Egész Európában szükséges egy számla a jótállás igénybevételéhez - jótállási jegy azonban valóban nem feltétel.
    Normál esetben a boltba tud visszamenni, amennyiben bármilyen problémával találkozna és szüksége lenne szervizelésre is (egyéb esetben igyekszünk mi is megválaszolni a kérdéseit).

    Az adásvételi szerződése olyan, mintha a cég a saját tulajdonú készülékét adta volna el Önnek (és még összegmegjeleölés sincsen benne!). Továbbá van egy fontos kijelentés is benne:
    "gyári garanciális készülék esetén garancia a gyári garanciapapír szerint"
    Ez két dolgot feltételez:
    1, Mivel Ön nem kapott gyári garanciafüzetet, így nem vonatkozik rá garancia;
    2, Kellett volna kapjon garanciafüzetet.

    Engedje meg, hogy egyéni véleményt is mondjak: amennyiben van lehetősége a pénzét visszakérni a készülékért cserébe, úgy én ezt erősen ajánlanám, még akkor is, ha nagyon jó áron tudta megszerezni, hogy a későbbiekben ne lehessen komoly csalódásban része.

    Amennyiben úgy érzi a tájékoztatás nem volt teljes körű, kérjük küldje el érdeklődését újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40-54-54-54-es számon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).

    Tisztelettel:
    Polgár Zoltán
    LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat
    "

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

Új hozzászólás Aktív témák