- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
UnknownNoob
tag
Mert a legtöbb game locked fps-sel fut. Azokra lehetne újra végigtesztelni az egész gémet és új fps értékeket meghatározni. Bár azt már én sem értem miért nem lehet a játékokban a lock-t kikapcsolni, custom resolution-nel meg menne annyi fps-sel amennyivel sikerül. Értem én hogy hülye biztos kell hogy legyen az eszköz, de ahogy az alapból elég korlátolt Androidban is el lehet érni a developer options menüt, úgy ps5-nél is lehetnének eldugott "power user" beállítások.
(azoknál a játékoknál ahol nem lehet uncappelni az fps-t mert engine limitation miatt van benn, ott lehetne 4K alatti felbontásoknál a 4K limitet használni, többinél meg amennyit kipörget a gpu, oszt' el van intézve)
[ Szerkesztve ]