Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UnknownNoob

    tag

    válasz Mustaros #11 üzenetére

    Mert a legtöbb game locked fps-sel fut. Azokra lehetne újra végigtesztelni az egész gémet és új fps értékeket meghatározni. Bár azt már én sem értem miért nem lehet a játékokban a lock-t kikapcsolni, custom resolution-nel meg menne annyi fps-sel amennyivel sikerül. Értem én hogy hülye biztos kell hogy legyen az eszköz, de ahogy az alapból elég korlátolt Androidban is el lehet érni a developer options menüt, úgy ps5-nél is lehetnének eldugott "power user" beállítások.

    (azoknál a játékoknál ahol nem lehet uncappelni az fps-t mert engine limitation miatt van benn, ott lehetne 4K alatti felbontásoknál a 4K limitet használni, többinél meg amennyit kipörget a gpu, oszt' el van intézve)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák