- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Apple iPhone 11 - népalma
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Kicsit fura, hogy ha azt gondolják, hogy az RGB OLED az kevésbé hajlamos a beégésre. Elvileg semmivel sincs kisebb esélye neki, sőt. Viszont bonyolultabb, és alpixelszinten nehézkesebb is megoldani az elhasználódás kiegyenlítést, ami a beégés nyomait hivatott eltüntetni.
(#21) bsh: Itt elvileg nem arról van szó, hogy egymáshoz öregbítik a kevésbé elhasznált pixeleket. Hanem amelyik pixel az elhasználódás okán kiégett, vagyis csökkent a fényereje, annak megemelik a kapott feszültségét, hogy újra hozza a gyárilag eltárolt referenciaértékét. Így lehet kompenzálni a beégést, legalábbis egy bizonyos szintig.
<-ƘƘ->