- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Rosszabb: a játékok utálják.
Vagy a vízszintes mérethez méri a látómezőt, akkor olyan az érzés, mintha a kép tetejét és alját levágták volna. (Far Cry)
Vagy a függőleges mérethez méri a látómezőt, akkor meg van, hogy a széleken belelátsz az épületekbe (Half Life 2) Ha az objektumokon átlátás meg van oldva, akkor meg a post process effektek nem érnek ki a szélekig (Quake Champions)
Végül van olyan játék, ami ebben a képarányban már torzít (Doom 2016)Szóval ja, fantasztikus ötlet a 32:9-et gamer monitornak reklámozni.
Próbáltam a 21:9-et is, de nekem valahogy a 16:9 jön be a legjobban. (illetve régen a 16:10, de azt ugye pár éve lesajnálják a gyártók)Azt sem igazán értem, hogy 3840*2160-as tévéket lassan már az ember után dobják, a monitorok között meg vicceskednek a 27" meg 32"-os változatokkal, jó 42"-48"-os monitorból meg alig pár van a piacon. Az is mind 60Hz, pedig a 120Hz megérné a befektetést.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
"2xegynegyednyi látótér csak a kép szétnyújtása, torzítása"
Ez így nem teljesen igaz. Azért látod torznak, mert sík felületre vetítenek a játékok, annak meg ilyen randa, torz kép lesz az eredménye. Ugynaz, mintha normál monitoron a fov-ot felhúzod 130-140 körülre.
Itt egy videó, ami a Quake-be beleteszi azokat a torzításokat, amitől a nagy látószög széle nem néz ki hülyén, viszont ami ellen az optikai rendszerek gyárói próbálnak harcolni (párna torzítás)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
nem tudom, mi az a pubdzsí, RoE, AC. Bf-ről Battlefield-re gondolnék.
Ha meg nem olyan képet mutatnál, ahol random kövek vannak a szélén, hanem rendes, felismerhető alakzatok, akkor látnád, hogy a szélén ugyanúgy elnyúlnak az objektumok, mint normál monitor esetén, mikor nagy látószöget állítasz be.
Nem varázslat, nem monitor gond, így működik a renderelés.Battlefield 3
Bal oldal: cső kimenet akkora vízszintes ellipszis lett, mint a ház. Jobb oldalt a daru hátsó része is eléggé nyújtott.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
42" alá én sem mennék vissza, de ha megint nekiállok Quake-elni, akkor a képfrissítés miatt jön a 27" :S
4K-n meg aztán tényleg úgy állítgatod a felbontást, ahogy akarod Legjobb, ha a korábban említett CRU-t letöltöd, felrakod, és nVidia esetén a méretezést rábízod a videókártyára
Azt amúgy aláírom, hogy a torzítás mértéke a játékon is múlik: ha nem csökkenti valamennyire a függőleges FOV-ot, akkor ilyen szépség lesz a végeredmény XD (mondjuk itt szerintem a játékos is felhúzta a francba a FOV slidert)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__