Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz Yany #1 üzenetére

    Rosszabb: a játékok utálják.
    Vagy a vízszintes mérethez méri a látómezőt, akkor olyan az érzés, mintha a kép tetejét és alját levágták volna. (Far Cry)
    Vagy a függőleges mérethez méri a látómezőt, akkor meg van, hogy a széleken belelátsz az épületekbe (Half Life 2) Ha az objektumokon átlátás meg van oldva, akkor meg a post process effektek nem érnek ki a szélekig (Quake Champions)
    Végül van olyan játék, ami ebben a képarányban már torzít (Doom 2016)

    Szóval ja, fantasztikus ötlet a 32:9-et gamer monitornak reklámozni.
    Próbáltam a 21:9-et is, de nekem valahogy a 16:9 jön be a legjobban. (illetve régen a 16:10, de azt ugye pár éve lesajnálják a gyártók)

    Azt sem igazán értem, hogy 3840*2160-as tévéket lassan már az ember után dobják, a monitorok között meg vicceskednek a 27" meg 32"-os változatokkal, jó 42"-48"-os monitorból meg alig pár van a piacon. Az is mind 60Hz, pedig a 120Hz megérné a befektetést.

    [ Szerkesztve ]

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák