- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
válasz Tigerclaw #268 üzenetére
Ami elérhetőbb áron van (Nissan Leaf, stb.), az valóban max. városban mászkálós bevásárlókocsi. A WLTP hatótáv sem éri el a 300km-t sem. Nagymama tempóban talán a 200 megvan. Nyáron, ideális körülmények között. Közel 8 millióért.
Egyik videóban mondta a Model 3 tulaj, hogy ez az első e-autó, amivel pályán 100km/óra felett mer menni, mert nem merül le pillanatok alatt, ha mondjuk tartod a 120-130-at.
De ez meg már nagyon nem a Leaf árkategóriája.
Biztos megvan a zöld feeling varázsa, de ha még egy közel 20 millás autónál is azt kell lesni, hogy nehogy 120-130km/óra fölé menj egy kicsit hosszabb úton, mert félő, hogy nem érsz oda... -
Noukoum
veterán
válasz Tigerclaw #268 üzenetére
Teljesen természetes hogy egy magasabb vélárú új autóból ott fognak többet eladni ahol több pénze van az embereknek. Ebben mi az újdonság?
A kvotaautokrol meg ne is beszeljunk, vagy az olyan lepusztitott miniautokrol, amik visszarepitik az embert menetdinamikaban a Trabant korszakba.
Ültél már egy E-upban? Mert nekem nem a Trabant korszak jut róla eszembe.
Ellenben ha beülsz egy belső égésű autóba egyből fel fog tűnni mennyire elavult technika a villanyautóéhoz képest.Tamogatas nelkul mennyit adnanak el?
Ezt senki sem tudja. De valószínűleg kb ugyanennyit.De komolyan, tényleg azt nem érted hogy egy olyan országban ahol több pénzt keresnek ott több autót fognak eladni?
Vajon miért adnak el lakosságra arányosan több autót Németországban mint Magyarországon? Biztos azért mert drága a villanyautó.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”