Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Lacy85>

    addikt

    válasz Tigerclaw #268 üzenetére

    Ami elérhetőbb áron van (Nissan Leaf, stb.), az valóban max. városban mászkálós bevásárlókocsi. A WLTP hatótáv sem éri el a 300km-t sem. Nagymama tempóban talán a 200 megvan. Nyáron, ideális körülmények között. Közel 8 millióért.
    Egyik videóban mondta a Model 3 tulaj, hogy ez az első e-autó, amivel pályán 100km/óra felett mer menni, mert nem merül le pillanatok alatt, ha mondjuk tartod a 120-130-at.
    De ez meg már nagyon nem a Leaf árkategóriája.
    Biztos megvan a zöld feeling varázsa, de ha még egy közel 20 millás autónál is azt kell lesni, hogy nehogy 120-130km/óra fölé menj egy kicsit hosszabb úton, mert félő, hogy nem érsz oda...

  • Noukoum

    veterán

    válasz Tigerclaw #268 üzenetére

    Teljesen természetes hogy egy magasabb vélárú új autóból ott fognak többet eladni ahol több pénze van az embereknek. Ebben mi az újdonság?

    A kvotaautokrol meg ne is beszeljunk, vagy az olyan lepusztitott miniautokrol, amik visszarepitik az embert menetdinamikaban a Trabant korszakba.

    Ültél már egy E-upban? Mert nekem nem a Trabant korszak jut róla eszembe.
    Ellenben ha beülsz egy belső égésű autóba egyből fel fog tűnni mennyire elavult technika a villanyautóéhoz képest.

    Tamogatas nelkul mennyit adnanak el?
    Ezt senki sem tudja. De valószínűleg kb ugyanennyit.

    De komolyan, tényleg azt nem érted hogy egy olyan országban ahol több pénzt keresnek ott több autót fognak eladni?
    Vajon miért adnak el lakosságra arányosan több autót Németországban mint Magyarországon? Biztos azért mert drága a villanyautó. :C

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák