Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pusszycat

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Polllen #120 üzenetére

    Lehetséges kb. ezek az új generációs akkuk, talán. Ha sokat van villámtőltve az is öregiti némiképp. Ha sokat leengedik 0% vagy folyton 100% töltik az se okos dolog.

    Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]

  • DraXoN

    addikt

    válasz Polllen #120 üzenetére

    Mert olcsóbb elszállítani egy 3. világbeli országba mint szétbontani a terméket.. ez az akkukra is igaz.

    De nem azért van ez mert bármi is nem újrafeldolgozható lenne.
    De én eredetileg csak magára az akkumulátorra gondoltam mint termék, nem komplett elektronikai eszközökre (bár azokra is igaz amit mondtam, noha még bonyolultabb lesz akkor a feldolgozás és "visszanyerés").

    De az autó akkuknál, hogy milyen gyorsan romlik a hatótáv nagyban függ a "menedzsmenttől". van-e télen fűtése, nyáron hűtése az akkunak. A cellák feltöltésükkor hány százalékra töltődnek fel maximum.. pl. ha csak 80%-ig töltöm fel rendszeresen az akkut, akkor valójában 20ad annyi öregedés történik csupán (az utolsó 20%az ami nagyon roncsol)!
    De hamarosan jönnek az új típusú szilárd elektrolitos cellák amik kisebbek azonos kapacitás mellett, jobban bírják a hőmérséklet szélsőségeket és ingadozást, lassabban öregszik, gyorsabban tölthető (szinte mindenben jobbak lesznek, de tényleg). 2023ban jöhetnek az első kvázi "prototípus jellegű", de már sorozatgyártású autók (sorozatgyártás, de "nem tömegtermék" modellekben).. 2030tól tervezik a tömeges elterjedését (tesla 2027ben már építene rá).

    (jaj de sok a de)

    [ Szerkesztve ]

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák