- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
“Amúgy is unalmas ez a magas vételár hiszti 450forintos üzemanyagár mellett, jó hogy nem már pénzt termeljen a villanyautó a tulajnak..”
Azért kíváncsi lennék, mikor hozza vissza azt a 7-10 milliót “tankolásban”, amennyivel drágább.
A Model 3-nak van olyan igényes belseje, mint anno egy 3 milliós Suzuki-nak. Bár lehet, hogy ez sértő volt a Suzuki-ra nézve.
Csak a Model 3 karcolja a 20 millát és olyan, mintha egy szekérben ülnél.
Egy elég jól felszerelt Mazda 6 meg kb. 11-12 milla. A Mazda 3 még ennél is olcsóbb. Mindegyik igényesebb és ~fele annyiba kerülnek.
Szóval jöhet a számológép, hogy mikortól vagy pluszban a villannyal. Szerintem kétszer kirohad alólad az autó.