Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Érdekes, mind a két álláspontban van bőven igazság, viszont én személy szerint AliceWake-kel értek egyet.
    A plecsnit én mindig is úgy értelmeztem, hogy kategórián belül milyen az adott telefon. Ha az ár érték arányt figyelembe vesszük, bármilyen csúcstelefon maximum tetszett plecsnit kaphat az utóbbi pár évben, mert ha őszinték vagyunk, a középkategória újabban rengeteget fejlődött, gyakorlatilag elég bármire. Pár éve még igaz volt az, hogy ha nem akartad, hogy a készülék használata konkrétan fájjon, csúcsot vettél és kész. Ma már ez nagyon nem így van.
    Innentől kezdve, illetve a fenti okok miatt szerintem a plecsninek kizárólag kategórián belül, az aktuálisan kapható ellenfelekhez mérve van értelme.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Essentials #99 üzenetére

    "akkor mondjon valaki 1 értelmes érvet az ellen, hogy ne ugorjon bele a nem-platform, és nem-márkapreferens kiváncsiskodó egy iPhone-ba."

    Ha a megszokott guglis dolgok mukodnek ugyanugy es ugyanolyan jol es megbizhatoan, es emberunk nem vert el irgalmatlan penzt az evek soran fizetos droidos appokra, plane ha nincs kihasznalva a droid extra szabadsaga (legyunk oszintek: az esetek 99%-ban nincs), akkor teljesen egyetertek.
    Ha csak az alma gyart ertelmes meretu telefont ertelmes specifikaciokkal, akkor almat kell venni es kesz.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Schuler888 #109 üzenetére

    Nekem is note 10 van, nekem se lesz almás telefonom a közeljövőben, sőt, valószínű a távoli jövőben sem, de az más, mi kockák vagyunk.