Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz updog #29 üzenetére

    nem mondom, tényleg sok itt is a mekis elbszás, de utána jól kezelik a helyzetet mindig :) kizárólag netpincéren keresztül rendelünk tőlük: volt hogy a happy meal-ből lemaradt a játék, akkor kuponban jóváírták egy teljes happy meal árát... máskor pedig már ők rájöttek a hibájukra és telefonáltak, hogy a futár ezt-azt nem fog hozni, de másik futárral elküldték a hiányzó termékeket, aki szintén arra jár... (plusz amit telefonban nem is mondtak: sorry címkével kaptunk egy bónusz almás pitét is :) )

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz updog #29 üzenetére

    A '90-es években voltam nyári diákmunkán a Mekiben. Akkor és ott én tényleg azt éreztem, hogy "banyek, itt van Amerika meg a 'Customer is king' mentalitás", annyira komolyan vették ezt a betanítás és a mindennapi munkavégzés során is. (Persze lehet, hogy csak az adott étteremben, ahol én melóztam.) Az egész működési rendszer az én akkori szememnek hihetetlen profin és hatékonyan volt felépítve, a szocializmus sötét barlangjából éppen csak kibotorkálva hatalmas volt a kontraszt. Nagyon sokat tanultam ott az ügyfelekkel való bánásmódról meg általánosságban arról, hogy mégis hogyan kellene szolgáltatni.

    Persze az étel minősége olyan volt, amilyen – amióta már nem kell expedíciót szervezni egy rendes hamburger beszerzésére és elfogyasztására, azóta szinte egyáltalán nem jártam feléjük, de ha nagy ritkán mégis egy ilyen gyorsétterembe vezetett az utam, akkor mindig elcsodálkoztam az általános színvonal csökkenésen. Nem arról volt szó, hogy bunkók vagy flegmák lettek volna az alkalmazottak, de abból, amit sok-sok évvel ezelőtt belénk neveltek a kiszolgálással, minőséggel, miegyébbel kapcsolatban, szinte semmit nem tapasztaltam.

    Most pláne nem tudom, hogy mi a helyzet náluk, mert már évek óta nem járok egyáltalán ilyen helyre.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • #72042496

    törölt tag

    válasz updog #29 üzenetére

    Netes rendelés (Netpincér) ezeket a durva khmm... félreértéseket többnyire megoldja és szerintem gyorsabb is. Olyan szokott lenni, hogy a zero/cukros kólát összekeverik, más csak elvétve.

    Ezt úgy általában, Pizza Kingtől évek óta nem rendeltem.

    [ Szerkesztve ]

  • #72042496

    törölt tag

    válasz updog #35 üzenetére

    Igaz, ha adott opciót nem teszi külön választhatóvá az étterem, akkor tényleg csak kommentelni lehet. Van ehhez "special instructions" mező (nekem angolul jelenik meg), de semmi tapasztalatom vele.

    Utólag szokta kérni, hogy értékeljem a rendelést, ez mintha csak mobilon lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • kenwood

    veterán

    válasz updog #38 üzenetére

    Azert remelem, hogy nem :D
    Penesz,eger,csotany,egyeb rovarok ...
    Jo,nem egy badog-gundel, de azert ez is durva.

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • mephi666

    nagyúr

    válasz updog #46 üzenetére

    10 évvel ezelőtt még én se foglalkoztam ilyenekkel, aztán egyszer eltört valami, amikor a sparban át akartak b*szni a nagy rúd pick szalámival (ezressel többért vitte a gép, mint amennyiért ki volt írva) ...onnantól kezdve úgy vagyok vele, hogy ott rohadjon meg mindenki, aki nem tisztességesen játszik: boltokban simán sztornóztatok mindent a kasszánál, aminek nem stimmel az ára (sparban nagyon gyakori kezdett lenni, hogy fejben nagyjából számoltam kerekítgetve a végösszeget, ami 50-100ft-os határon belül stimmelt is, egyszer pedig elkezdődött a sorozatos tévedés, amikor 500ft-okkal többet kellett fizetnem, mint számoltam... otthon átnézve a blokkot láttam hogy ez-az nem olyan áron ment, mint ki volt írva... attól kezdve már a kasszánál nagyon néztem minden egyes termék árát) ...webshopoknál ugyanez a helyzet: általában nem is szokott probléma lenni, de aki próbálkozik, azt jelentem... tényleg nem nagy ráfordítás, mert kb 5 perc volt összeszedni a levelezést, megfogalmazni a problémám és továbbnyomni a gvh/fogyvédelem párosnak :) ...az is motivál, hogy másokkal is jót teszek, ha az ilyen férgeket szétbüntetik, ami után vagy változtatnak a hozzáállásukon, vagy húzzák le a rolót (üzletben szintén: szórakozik a pénztáros a sztornóval, üzletvezetőt hív, áll a sor, hőbörögnek az emberek... ez se tesz jót nekik és változtatásra kényszerülnek... az emberek meg lássák, hogy ehhez bizony nekik is joguk van ilyen esetben)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák