- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Apollyon #273 üzenetére
Valójában a legkevesebb baleset jelenleg is autópályán történik. Tavaly II. negyedévben 71 halálos balesetből csupán 5 volt autópályán. [link]
A balesetek nagy részét egyébként nem az objektív, hanem a relatív gyorshajtás okozza: [link]"...az abszolút sebességtúllépés, mint baleseti ok csupán 1% körül szerepel."
Senki sem beszélt 300-ról, erre a legtöbb autó nem is képes. De mondjuk számos szakaszon a 170-180 nem lenne ördögtől való. Főleg a mai modern kocsikkal. Egyébként egy 130-as csattanásba is ugyanúgy belehalsz, mint egy 150-esbe, nincs jelentősége. -
addikt
válasz Apollyon #277 üzenetére
Autópályáról beszéltünk, ott hol van biciklis meg gyalogos? Így is a legtöbben gyorsabban hajtanak a megengedettnél, miért nem lehet a valósághoz igazítani a határértéket? Tele van a világ erős autókkal, nyilván nem azért vesz valaki 150+ lovas gépet, hogy 130-cal tötyögjön.
-
addikt
válasz Apollyon #280 üzenetére
De nem csak autópályán lehet gyorsan hajtani
Tudom, de ki állította az ellenkezőjét? Én biztos nem. Viszont azt igen, hogy autópályán hozzá kéne igazítani a sebességhatárt a modern autók képességeihez és a realitásokhoz.Amúgy meg de, előfordulhat, hogy lerobban valaki az autópályán, és meghal, mert elütötte valami kretén 200-zal a leállósávban.
Persze, bármi előfordulhat, de ennyi erővel a 130 is sok, hiszen ha annyival elütnek, akkor is garantált az azonnali halál. Most érted, ez így nem valid érv. A külsőben egyébként sem fog senki 200-zal pengetni még az Autobahnon sem....nagyon sokan nem bírnak magukkal...
Ők most sem 130-cal mennek, hiszen az autójuk röhögve bír többet is. -
addikt
válasz Apollyon #315 üzenetére
De látod, te sem tudtál most semmi értelmeset hozzátenni, csak köpködni. Írta korábban a kolléga, Ausztriában felemelték 140-re, de a zöldlobbi visszavonta. Autobahn-on mennyivel rosszabbak a baleseti statisztikák, mint bárhol máshol?
#316Noukoum
Én biztosan nem mondtam, hogy fedjük le a 100%-ot. Mint ahogy a belsőégésű kocsik sem fedik le, hiszen biztosan van olyan, aki 2000km-t szeretne menni 1 tankkal.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Apollyon #322 üzenetére
Elég sokat pályázok, a magyar sofőrök nagy része most is 110-120-szal cammog, nem használja ki az elméleti maximumot. Linkeltem korábban, a balesetek 1%-át okozza abszolút gyorshajtás. Az átlagos magyar közlekedési morál pedig semmivel sem rosszabb, mint a Nyugati, kár ebből kiindulni. Nem véletlen, hogy Angliát teleszórták traffival, nyilván nem azért tették, mert mindenki lassan megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...