Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TeeJay

    félisten

    válasz Juhaszatti #63 üzenetére

    Mert mindenki este feldugja tölteni hogy másnap a max hatótávval indulhasson. Ezek a WLTP 500km-ek autópályán 300km körül vannak és a magyar olyan hogy ha menni akar valahova nehogy pont amiatt múljon hogy csak hetente tölti és induláskor éppen félig van nem tele. Jobb is hogy egyelőre a gazdagok játékszere a villany autó mert sok helyen villany hálózat gondok lennének ha az autók fele elektromos lenne

    Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

  • TeeJay

    félisten

    válasz Juhaszatti #97 üzenetére

    Az ilyen drága elektromos autót nem belvárosi napi 10km-es utazásra veszik, a belsőégésű autót meg bárhol fel tudod "tölteni" 3 perc alatt és újra maximális hatótávval mehetsz. Jók ezek a DC több száz kW töltési teljesítmények csak ilyen sosem lesz otthon, már a 11kW AC-hoz is mázli kell hogy 3x16A legyen neki 10 órán át úgy hogy más otthoni eszköz ne terhelje túl a rendszert. 3x32A kiépítés nem gyenge plusz költség feltéve ha engedi a szolgáltató, egy 11kW fali töltő kiépítése szintén drága és pár év múlva nyakamat rá hogy adóztatva lesz az otthoni töltés és semmivel nem lesz olcsóbb autózni mint most a belsőégésű kocsikkal

    Ha heti 1x töltöd csak úgy hogy hétköznap melóba jársz akkor hétvégén fél nap arra megy el hogy tele nyomd és ha mennél valahova pont sosem lesz tele így rögtön nem 300km hatótávval indulsz. Ne feledjük a WLTP hatótáv gyakorlatban autópálya mellett sokkal kevesebb lesz pláne télen hidegben ha még fűtesz is és az akkut is fűteni kell

    [ Szerkesztve ]

    Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

Új hozzászólás Aktív témák