- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeJay
félisten
válasz Juhaszatti #63 üzenetére
Mert mindenki este feldugja tölteni hogy másnap a max hatótávval indulhasson. Ezek a WLTP 500km-ek autópályán 300km körül vannak és a magyar olyan hogy ha menni akar valahova nehogy pont amiatt múljon hogy csak hetente tölti és induláskor éppen félig van nem tele. Jobb is hogy egyelőre a gazdagok játékszere a villany autó mert sok helyen villany hálózat gondok lennének ha az autók fele elektromos lenne
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz Juhaszatti #97 üzenetére
Az ilyen drága elektromos autót nem belvárosi napi 10km-es utazásra veszik, a belsőégésű autót meg bárhol fel tudod "tölteni" 3 perc alatt és újra maximális hatótávval mehetsz. Jók ezek a DC több száz kW töltési teljesítmények csak ilyen sosem lesz otthon, már a 11kW AC-hoz is mázli kell hogy 3x16A legyen neki 10 órán át úgy hogy más otthoni eszköz ne terhelje túl a rendszert. 3x32A kiépítés nem gyenge plusz költség feltéve ha engedi a szolgáltató, egy 11kW fali töltő kiépítése szintén drága és pár év múlva nyakamat rá hogy adóztatva lesz az otthoni töltés és semmivel nem lesz olcsóbb autózni mint most a belsőégésű kocsikkal
Ha heti 1x töltöd csak úgy hogy hétköznap melóba jársz akkor hétvégén fél nap arra megy el hogy tele nyomd és ha mennél valahova pont sosem lesz tele így rögtön nem 300km hatótávval indulsz. Ne feledjük a WLTP hatótáv gyakorlatban autópálya mellett sokkal kevesebb lesz pláne télen hidegben ha még fűtesz is és az akkut is fűteni kell
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/