- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz mrlujoak #357 üzenetére
De most ne haragudj, nem értem miért siránkozol itt, hogy "nagyon nem jó ez így". Annyit mondtam, hogy a 160 is felesleges, mert annyival sem mehetsz szabályosan. És ha mondjuk 130-140-es limiter lenne, akkor meg nem jönne mögötted 160-nal beragadt gázpedálos kocsi, hanem jönne 140-nel és nem kellene gyorsítanod sem.
Pont ez a baj inkább, hogy "csak mert" magyarázattal húznak egy olyan határt, ami nem számít, mert amúgy sem közlekednek sokan annál többel, de főleg nem az ő autóikkal, mert azok nem is igazán tudnak.
Ez majdnem olyan mintha jönnének, hogy mostantól maximalizálják a CO2 kibocsájtást 200g/km-ben. Ez tök jó, csak amúgy 130 vagy annál is kevesebb a limit amúgy is, és ennek tetejében még nincs is olyan autójuk ami érdemben átlépné az általuk megszabott határt