Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tescodr
tag
Miért is ne működne? Új autó! Ha baj van vele ott a garancia. Ha megtehetném en is az újat választanám. Egy hasznalt autó is sokba kerülhet.. Sőt ha csak az alapvető dolgokat nézzük a szerviz marha drága,nem mindenki tudja megoldani *okosba. Ráadásul használt autónál meg ott van a véletlen faktor is, megveszed élvezed majd hopp valami elromlik és úszik a sok sok ezres kifelé az ember zsebéből.Ritkabb eset az mikor az ember vesz egy használt autót és semmi baja évekig vele.Új autónál eleve ezek a költségek fel sem merülnek.
-
-
Eddig volt 3db új trabant, 4db új suzuki swift, 1db új honda civic, 1db új deawoo kalos, 2db új kia ceed és carens 1db skoda fabia kombi és most ez a fiat. Mindegyik 4-20 évet szolgált le nálunk hibamentesen.
A közös, hogy mindegyik egyszerű technika, szívóbenzin mpi motor. Egyikel sem volt soha semmi a kötelező szervizeken kívül.
Itt vidéken amúgy bazi hamar van szervizidőpont, ha kell, amúgy csereautót is biztosítanak, ha olyan a hiba.
Tömeggyártásban lehetnek hibák igen.
Ez egy 2003 óta gyártott mpi szívómotor, kb 15 tipusba szerelik, fiat, lancia, jeep, és alfa rómeóban is ez az alap szívó 1,4, sorolhatom:panda, stilo, bravo, tipo, 500x/l, mito, gulia, kappa....
Van az autóban ezen kívül egy klíma, egy hifi, a légzsákok kevés extra, kevesebb hibalehetőség, persze Murphy nem alszik, de én bizakodó vagyok[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jelenleg 8 darab autó van a cégnél akinek dolgozok. Kevesen dolgozunk, nekem jutott a járműflotta dolgainak intézése. Mindegyik lízing autó és mindegyik megy az első vagy második visszaadási lehetőségnél vissza és jön helyette új. Volt már Renault, Fiat és jelenleg tiszta Ford a jármű park.
Az utolsó három évben kettő járművet kellett javításra szervizbe vinni. Egy Ford Transit Connect fék típushiba miatt, visszahívta a Ford. Egy Ford Fiesta utastér ventilátora csak a legmagasabb fokozatban volt hajlandó forogni. Ennyi."...ha meg baja van, viheted szervizbe, veszekedhetsz időpontért,..."
Miért?
Ha üzemképes a jármű akkor viszem az eladóhoz és megyek tovább a helyette kapott autóval, a javítás idejére.
Ha nem üzemképes a jármű, akkor jönnek érte és hozzák vagy visznek a "tartalék" autóhoz.
Tavaly vettem egy Mitsubishit. Egy upgrade hiányzott amikor átadták. Amikor vissza vittem, kaptam egy nagyobb kategóriás autót, kilométer korlát nélkül. Még az üzemanyagszámlát is kifizették, amikor mentem a sajátomért, másnap.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Sethdobaloah
senior tag
Mert nem a közép iskolás fizika szerint működik, azért. A szélesebb gumi tényleg nagyobb tapadást biztosít, még ha az nem is egyenes arányossággal növekszik a szélességgel. Meg persze a különböző gyártók a "sportosabb" méretet nem is ugyanabból a keverékből gyártják, mint az olcsóbbat, ez is növeli a tapadást.
És elvekről beszélünk, egy gyenge autón megérezheted a nagyobb rugózatlan tömeget, és itt egy 1100-1200 kg-os 95 lovas kocsiról beszélünk, ez nem erős....csak én vagyok helikopter?
-
Leegyszerűsítve a válasz.
Ha kisebb a kerék, akkor a tengely egyetlen fordulatára kevesebbet halad a jármű, a kerék forgás irányában.
Ez nagyobb nyomatékot jelent.
Maga a nyomaték (sebesség) váltó is ezen az elven működik. A motorfordulatszámához képest lassítják a kerék fordulatszámát a nagyobb nyomaték érdekében.
A nagyobb kerékméret esetében magasabb lehet a végsebesség, ha a nyomatékváltó legmagasabb fokozatában a motor forgási sebességét maximalizálja az elektronika. Ha más módon szabályozzák le a végsebességet, akkor nem. Ezért írtam a lehetet.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Mivel törvényszegés (pontosabban rendelet, de ebbe ne menjünk bele) olyan kereket rakni az autóra, aminek a kerülete jelentősen eltér a gyári mérettől,"
A személygépjárművek esetében a típusengedélyben több méretet adhatnak meg ezek közül szabad választani. Más méretet nem.
"Tehát ha lecserélted a kereket az autón, és annak a kerülete x %-nál jobban eltér, mint az eredeti, akkor törvényt sértettél és nagyon megbüntetnek érte..."
Nincs x százalék.
A személygépjárművek esetében a típusengedélyben több méretet adhatnak meg ezek közül szabad választani. Más méretet nem.
De a büntetéssel riogatás ez esetben értelmetlen. Mind a két kerékméret szerepel típusengedélyben.
Ha nem, akkor megtagadták volna a kerékre vonatkozó megrendelés teljesítését."ahogy szakértő kolléga korábban megjegyezte: számodra ismeretlen lehet a váltóméret fogalma."
Pontosan kire, mire gondoltál?
Remélem nem arra, aki szerint a 15" és 16" azonos átmérő.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"a 6/1990. KöHém rendelet rendelkezik arról, hogy minek kell megfelelnie az autónak. A gumiabroncsról azt írja, hogy azonos méretűnek kell lennie,..."
Ezzel mi a gondod. A kereknek azonos méretűeknek kell lennie. De ez nem szabályozza, hogy mekkorának. A használható méretet/méreteket a gyártó határozza meg és engedélyezteti.
Egyedi esetben, típus módosítást te is kérhetsz, bár ez a kérék méret változtatása esetében nem lesz egyszerű."teljes átmérőre hivatkozik, tehát ez lehet az alap. vagyis egy autóra minden olyan gumi felszerelhető, aminek a teljes átmérője egyezik valamelyik, típusengedélyben feltüntetett, gumiátmérővel."
Nem valamelyik típus engedélyben, ha nem az adott jármű típusengedélyében.
Előfordul olyan felállás, ahol a kéziváltós változatban kettő kerékméret használata engedélyezett, az automataváltós változatban viszont csak egyetlen méret használható. (Ez esetben nem a biztonság, hanem a váltószerkezet kímélése az ok.)Talán érthetőbb a magyarázat.
A KöHém rendelet csak az általános keret adja szabályzáshoz.
A konkrét paramétereket a típus engedélyeztetésénél határozzák meg.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Sethdobaloah
senior tag
Le, a newtoni fizika eleg jo kozelites (sooot), de sok mindenre van jobb modell.
Btw, a toyota az aurisnal 0,5 l fogyasztas kulonbseget ad meg a 17"-ra mint a kisebb kerekekre. Nyugodtan gondold tovabb.
De lezarhatjuk, en is ismerek olyan embert akinek a behuzott kezifek sem tunik fel. Magambol indultam ki, nekem erezheto a kulonbseg. Masnaknem az, elfogadom....csak én vagyok helikopter?
-
Sethdobaloah
senior tag