Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiszta szívből gratulálok hozzá. Nem is olyan rég még kerested, most meg már használod. Ezek szerint nem kellett sokat várnod. (Persze egy új autó varása az felér egy kisebb középkori kínzással.)
Kíváncsi vagyok hogy itt is meg van a tipikus Fiat nyűg?
- kattogó ajtózsanér
- rohadó kipufogóBár mivel elég új így kétlem, majd 3-4 év múlva , de ne legyen.
Gratulálok hozzá még egyszer.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Így már értem, második avagy a megvezetéses képre vonatkozóan használom magam is.
norbx
Nekünk az 1.4/77 változata nem volt ép rakéta, de a szög egyszerű motorja miatt és megbízhatósága ezt kompenzálja.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
norbx
aktív tag
Egyáltalán nem annyi a szervíz amennyit leírtál.nem 3x os áron akarom én javítatni.De hogy az új autó 1 év alatt 1M -ot simán veszít az tuti.Csak nézd meg a használtautó oldalkat.5 év múlva 1,5 ért simán megveheted az autódat.És kis kategóriás autóról beszélünk, ha nem 15 évre veszed akkor nem éri meg az új, én 4-5 évente cserélem.A vectrát 1.3 ért vettem és 5.5 év után 800-ért ment el.Szervíz nem nagyon volt a folyadékokon kívül és majdnem egy full extrás kocsi volt tehát kényelem meg amit akarsz.És mellesleg nem kicsi el lehetett férni benne.Az egyetlen bűne az volt hogy sedan.Nem vitatkozni akarok de nekem ezért nem jó befektetés.
-
-
-
Chaser
titán
digitklímának utána nézhetnél ( : tetszik ez a dög, én is gondolkodtam jövőre újon - egyébként használtat is ki lehet fogni, egyhez volt is szerencsém, de az ellenőrzött forrásból volt, és a rettegett p206 ( : 15 évesen, azóta sincs semmi baja az új gazdijánál, ls még mindig 5 évesnek néz ki kb de olyan esetről is tudok mikor emberke megkapta az új autót, pár km után leállt egy kereszteződésben :d az már nics meg melyik gyártóé volt -
anno akartam venni egy fiatot, sztem pont ennek vmelyik régebbi testvérét, csak épp bebuktam az összes pénzem ( : ezek tetszenek leginkább meg a peugetból néhány - nem érdekel h sz@rolasz/sz@rfrancia:d -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
8th
addikt
Nem csak ez, olvass bele a többi cikkébe is. Sok számítása több sebből vérzik.
A használt cipő - új cipő hasonlatod tökéletesen helytálló. Ha valaki megengedheti magának, hogy új autóba üljön az tegye meg főleg akkor ha eladáskor közel ugyanott lesz az ember mint ha egy használtat vett volna. Nem is kérdés. -
Chaser
titán
az oké, 5 év után a kérdés karbantartani mindent kell, az nem mindegy mennyibe kerül, a p206-nál is alapból cserés a hátsó futómű és híd együtt 120-150e km közt,, de nem fél milliós kategória
ha meg már lúd legyen kövér - automata -, de majd jövőre eldől_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
"Lásd suzuki aki egy biztosító társasággal szerződött le és minden eladott turbós autó után fizet a biztosítónak 140eFt-ot és így tud vállalni 10 évet a motorra, váltóra, turbóra. Természetesen annyival drágábban is tudod megvenni, mint eddig, mert beépítették az árba."
Ez önmagában nem gond. Ennyivel többet is ér az autó, mivel javítás esetén sokkal nagyobb lenne a számla.
A garanciális szolgáltatások átlagos költsége eddig is bele volt kalkulálva az árba. A hosszabbért nagyobb a kalkulált összeg. Nyilván a gyártók közötti verseny okán, nem lehet túlzottan magas többletet kérni a megnövelt garancia idejéért. A gyártási minőségnek is javulnia kell.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#90088192
törölt tag
Csak egy kosza ötlet tudom mar mindegy mert megvetted:
A malomkerék miatt úgy pattog az úton ahogy azt sejtem, és amit írtál a gerinc sérvedről, hat nem tudom összerakni.
Asszonykámnak egy Ford Fiesta(WQ) jutott, neki is 16" felnik vannak fenn, de a varosba nem lehet benne megmaradni pedig elég jó utak vannak és nekem sincs semmi komoly bajom a hátammal.
Volt KIA RIO is na arról ne beszéljünk mert az ülések egyszerűen katasztrofálisak voltak egy 1000km oda meg 1000km vissza úton gyakorlatilag teljesen beállt a hátam(Nem én vezettem ez volt a vicc), mondom úgy hogy lenyomtam nem kevés kilométert egy Toyota Hiace-el.A legkényelmesebb autóm talán a Holden Commodore volt, de lehet a Mitsu Magna(3db is volt 3 különböző évjárat)
Ezert nem teljesen értelek, értem hogy pénz, de ha mar megvan a baj a hátaddal, akkor ez nekem így furcsa
-
Viszlát
addikt
Nincs túl sok jelentősége, de a kölcsönzők kicsit másként kategorizálnak. Az általában értett kategória kétfelé van bontva, az olcsóbbik az "Opel Astra és hasonló", ebbe beleférnek a méretkategória legolcsóbb példányai is mint ez a Fiat például. A másik a feláras "VW Golf vagy hasonló", itt szűkebb a kör, általában Toyota-t szoktak még adni.
Szóval a méretkategória egyik leggyengébb modelljét adni amikor kifizetted a felárat, nem voltam boldog na. A kölcsönzős meg még neki is állt hőbörögni, hogy semmi különbség a két autó között sem képességekben, sem minőségben.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
-
#90088192
törölt tag
-
#90088192
törölt tag
de az i20 15" aluval kevésbé volt komfortos, mint ez a 16"-al
Ez érdekelne, mi okozhatta ezt?
Az lényegtelen, hogy nagyváros vagy nem, az út egyenetlensége minden sebesség mellett vibrációt kelt, a kérdés ez milyen tartományba esik amikor eléri a tested. Egy tárgy rezonancia frekvenciája meg ugye sok mindentől függ de a lényeg a gumi oldalfala minél nagyobb annál több energiát képes elnyelni ebből a rezgésből, és ugye így kevesebb jut át az útfelületről ami interferálni tudna a hajtáslánc-motor-felfuggesztes álltál generált rezgésekkel, így kisebb az esélye annak, hogy az autód menet közbe elkapja a sajátfrekvenciáját. Ami pl keresztbe bordázott utakon sokszor előjön, pl 20 km/h órás sebességnél meg annak többszörösénél az egész kasztni beremeg és a füled bedugul, de ha gyorsítasz vagy lassítasz akkor minden jó. Na én erre gondolok kicsiben
De ahogy írtam max kíváncsi vagyok mi okozhatta ezt a különbséget, őszintén szólva próbáltam sok járművet és az alacsony oldalfalú gumik Mindig rosszabb élményt nyújtottak nekem ugyan azon a járművön. Aztán lehet csak én vagyok pont ilyen szerencsétlen -
#90088192
törölt tag
Félre értesz, UGYAN AZON A JÁRMŰVÖN 2 fajta felni, átmérőre azonosra kihozott gumikkal szerelve
A jobb futóműnek meg jobbnak kell lennie egy nagyobb oldalfalú gumival SZVSZ, persze romlik az oldalirányú kúszása, de ugye pont azt írtad neked ez pont hogy lényegtelen.
De ahogy írtam Lényegtelen
Vigyázz magadra, meg másokra
-
-
Albea esetén nagy rossz volt, de GP sem volt ezen a téren díj nyertes.
És lámpatest izzó cseréje mennyit macerás?
Mert eddig ez pozitív volt.
Nem úgy mint az Astra esetében.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
eami
addikt
lol, mennyire figyelmetlen voltam így viszont egy fokkal jobban érdekel ez az autó. a mostani autótól meg szeretnék válni és mindenképp újat szeretnék. korábban itt-ott inkább negatívumokat olvastam erről az autóról, viszont időről - időre ránézek mert amúgy külsőre nagyon tetszik. Örülök hogy belefutottam az összefoglalódba, jó kis írás és végre egy helyen lehet róla véleményeket olvasni (még ha néha offba is fordul).
2008-as G-s Astrát szeretnék cserélni, ahhoz képest gondolom előrébb lépés lenne.
Szívem vágya egy Suzuki SX4 S-Cross lenne, de az jó 1,5 millióval többe kerül. Most ezzel meg a J-s Astraval szemezek. Utóbbin viszont tényleg nincs hátul ablaktörlő :|
[ Szerkesztve ]
-
Tavasszal mi is megnézzük közelebb még egyszer.
Azt kaptuk információ gyanánt,hogy addigra lehet kapnak 1.4T-->FL sedant és lehet teszt vezetni,rendelni.
Ugyanis jelenleg csak 1.4 és 1.6D-vel lehet rendelni a lépcsőst. Persze itt is változó a felszereltségi szintnek köszönhetően. Lásd 1.3D[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Pontosan felhozták a kombi és a ferdehátú szintjére.
Nagy eltérés nincs, Magyarország Fiat oldalán lévő felszereltség katalógus alapján minden rendelhető ami a másik kettőbe.Ezért is várjuk az újat, ha mégsem így lenne akkor ránézünk a kombira.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
jagertibi
aktív tag
Koppanásig tolat tehát nem kell radar.. Amúgy viccet félre téve egy 3 as Clio-ja van most valószínű szoknia kell hogy picit hosszabb de nem jelentősen. Az is megvan négy méter. Meg napi 100 kilométert megy vele, elég gyorsan meglesznek az olajcserék is. Viszont fehér, 5 ajtós és fűt az ülés. Na meg a csomagtartót tele lehet rakni rengeteg felesleges kacattal ami jó lesz majd valamire...
-
...de hátra nem sokat látni, lehet egy tolató radar kelleni fog neki.
A radar jó, de önmagában nem ad elég információt. Kisebb beruházással tolatókamerát tudsz beleszerelni. sokkal több információt kapsz. Nem véletlen, hogy vagy csak kamerát vagy a radar mellé kamerát is raknak az új autók egy jelentős részébe.
Sokszor van, hogy visít a radar, de csak valami növény lóg be a parkolótérbe. Sokkal jobb ha látod is a kialakult helyzetet.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ezt csak mellékesen.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-