- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sethdobaloah #102 üzenetére
miért kisebb a súrlódás a 15-ös felnin a 16-oshoz képest?
miért jobb, ha pl. a hajtott kereken kisebb a súrlódás gyorsulás szempontjából?attól tartok, hogy bár a 15-ös felnivel szerelt kerék lehet könnyebb, mint a 16-os, de ez nem jelent észrevehető különbséget a gyorsulásban.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Sethdobaloah #105 üzenetére
"Mert nem a közép iskolás fizika szerint működik, azért.": miért? leszavazták a középiskolában tanult fizikai törvényeket?
"Meg persze a különböző gyártók a "sportosabb" méretet nem is ugyanabból a keverékből gyártják, mint az olcsóbbat, ez is növeli a tapadást.": EZ valóban növelheti a tapadást.
de ha ugyanolyan gumiból ugyanolyan nyomással raksz fel két különböző méretet, akkor az nem fogja változtatni a tapadást. a tapadás által kifejtett erő a súrlódási együttható * felületre merőleges erő. és mivel a felületre merőleges erő nem változott érdemben, így a tapadás sem.
"És elvekről beszélünk, egy gyenge autón megérezheted a nagyobb rugózatlan tömeget, ": elvben valóban megérezheted. Konkrétan mennyi is lehet a rugózatlan tömeg *változása* akkor, ha egy collal nagyobb felnit raksz fel váltóméret ugyanolyan gumival? most saccra adjunk egy kilót a változásnak, egy 16 kiló körüli szerelt kerék tömegnél. ezt konkrétan ki érzi meg?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Sethdobaloah #126 üzenetére
a toyota pontosan milyen fogyasztáskülönbséget ad meg? milyen gumik és milyen mérési metódus esetén?
a senki által el nem hitt nedc ciklusnál?
"Magambol indultam ki, nekem erezheto a kulonbseg": a szó, amit keresel: placebo hatás. egy rendes vakteszten sose vennéd észre, hogy egy kilóval nehezebb a szerelt kerék darabja.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- YouTube
- Politika
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Háztartási gépek
- Ubuntu Linux
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...