- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz holozis_HUN #33 üzenetére
Mondjuk abban igazad van, hogy nálam tuti nem jött volna elő. Oké oleden sötét témát kedvelem, de a fényerőt sosem veszem le 25% alá. Soha!
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
_flamer
aktív tag
-
Ricardo
félisten
válasz holozis_HUN #33 üzenetére
Nem azzal van a gond, hogy előjött egy hiba. az előfordul. A hozzáállásuk szerintem az ami nem megfelelő.
Úgy néz ki az arcuk is a céggel együtt növekszik.
Azért még messze nem akkorák, hogy leszarják az ilyen jellegű dolgokat. Ok javítják (illetve megpróbálják), de már előre azt kommunikálják, ha nem sikerül így jártál. Nem granciális probláma.
Ha veszek egy terméket, ami nem olyan mint amilyennek lennie kellene, az bizony garanciális probléma.Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást?
Ha valóban ilyen mert ez az amloed kijelzők tulajdonsága (szerintem aez a része kamu , hiszen mások meg tudják oldani, hogy jó legyen) akkor mit is akarnak szoftveresen javítani?