Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Man0gatya

    aktív tag

    válasz Vesa #70 üzenetére

    Mert motorokat nem lehet cserélni a kocsikban? dehogynem! Nem lehet házilag javítani barkácsolgatni akár az 50+ os kocsikat? dehogynem ne legyél már hülye ember ez is ugyanolyan iparág lesz mint most az autóalkatrész utángyártás csak nem robbanómotor alkatrészek lesznek utángyártva hanem akkucellák, inverterek, stb stg stb az autógyártók meg ugyanúgy fognak alkatrészeket árulni akinek gyári kell... annyira fárasztó az emberek idióta nem gondolkodása hogy az már fáj
    A robbanómotorost nehéz úgy megcsinálni hogy az ne kopjon viszont egy villanymotort meg nehéz úgy megcsinálni hogy ne bírjon 1 millió kmt ez a különbség.
    Az összes autógyártó 7-8 évet ad a főbb egységekre mint akku, villanymotor. az első generációs Liefek is taxiztak Butapesten, Amszterdamban stb helyeken ha jól van egy ilyen kocsi töltve nagyon jól bírja az ilyen igénybevételt
    A legtöbb kocsit ugyan is nem hosszútávon használja az ember ritka az kocsi ami naponta megy 1-200 kmt is akár jellemzően ingázásra használják, városban főleg Magyarországon amire egy 100-150 kmes hatótávú kocsi is bőven elég a benzin meg nem lesz szignifikánsan olcsóbb, áramot viszont elő tudsz állítani magadnak, pár éven belül rengeteg ember fog visszaköltözni külvárosba, falura mert meg fogja érni villamosítani magadnak megtermelni az elektromos áramot, árammal fűteni, árammal dolgozni járni a villanyautó fogyasztása ha hálózati áramról töltöd is 1.5-2 max 3-4 liter benzinek felel meg a villanyautó megbízhatóan működik bármilyen igénybevétel esetén, hatásfoka jó bármilyen igénybevétele esetén nem kell előmelegíteni, nem fullad le nem pöfög ki káros anyagot.
    Butapesten is valószínűleg előbb utóbb kitiltják az öreg dízeleket. A kocsik ára valószínűleg emelkedni fog a káros anyag kibocsájtási határérték miatt. A villanyosé meg esni fog mert tömegesen fogják termelni.

Új hozzászólás Aktív témák