- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz Balázs1986 #60 üzenetére
Az apple pl. mindig sokkal kevesebb telefont adott el darabszámra, mint a samsung, viszont rendre nagyobb nyereséggel, miközben a samsungnak is van hasonló tudású és árú terméke, sőt a samsung marketingre is sokkal többet költ, mint az apple.
Az apple üzleti modellje viszont gyökeresen más, mint a többi cégé, mert az apple becéloz egy adott közönséget és azt igyekszik minél kevesebb számú termékkel eltalálni. A samsung pedig több száz fajta termékkel éri el ugyanazt az eladási darabszámot.
Így ha az apple 3-4 termékből ad el 10-100 milliós nagyságrendben, akkor nagyon durva kedvezményeket tud kicsikarni a beszállítóiból azzal szemben, aki 1-2 milliót rendel 20-30 féle termékből, így ugyanazon a cuccon az apple sokkal nagyobb nyereséget tud realizálni, mint a konkurencia.
Tehát nem arról van szó, hogy szimplán megemelik a készülék árát és a vevő meg kénytelen többet fizezni, ha tetszik neki, ha nem, hanem valójában fordítva: a terméket oda árazzák, amit a vevő még hajlandó megfizetni, csak nagyon alaposan megtervezik, hogy a termék az adott áron a lehető legtöbb vevőt találja el.Ami az X eladások csökkenését illeti: a mobilpiac már évek óta lassul, így sem az apple, sem más nem fogja tudni a végtelenségig megdönteni az eladási rekordjait (a Xiaomi is a többiek kárára növekszik), ezért az apple is nyilván változtat a stratégiáján és elmozdul a "kevesebbet drágábbért" irányba. Mivel sikerült így is rekord nyereséget termélni elég egyértelmű, hogy pontosan tudják, hogy mit csinálnak és miért.
Egyébként már sokszor volt szó róla, hogy az iPhone-ok esetében nem úgy adják el a készülékek döntő többségét, hogy bemegy a sznop paraszt az apple boltba, és kipenget 1000 dollár kp-t egy telefonért, hanem átlag keresetű Joe-nak lejár a hűségideje, a szolgáltatójánál befizet 200 dollárt, meghosszabbítja újabb két évre a szerződését és kap egy új iPhone-t, ami hú milyen fasza, mert 4K videót is lehet vágni vele. Az X eladások is úgy történnek tehát, hogy az átlag feletti keresetű Joe-nak lejár a hűségideje és ő 200 helyett 350 dollárt fizet rá a szerződés hosszabbításra, hogy X-et kapjon a "mezei" 8-as helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ukrajnai háború
- Wise (ex-TransferWise)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest