- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Hat ez nagyon nem igy van, mivel a pixelek savszelessege nagyobb, igy nagyobb a zaj is, ugyanis az a frekvencia negyzetgyokevel no. A szenzoron kivul az erosito aramkorok zaja is nagyobb nagyobb frekvenciatartomanyban. A sotetaram es ellenallasok zaja csokkentheto csak interpolacioval.
Alaptetel, hogy a szenzorbol a leheto legkisebb savszelesegu adja a legjobb jel-zaj viszonyt, nagyobb elektronikus szures mellett sem hozza ugyan azt a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Abban azért különbözik a kettő, hogy a motion blur (akármennyire is elmosódás, de) hasznos információ, ami az elmozdulásokról nagyon sokat árul el, míg a pixel-kristályok átgyaloglása másik állapotba csak egy zavaró mellékhatás. 120 Hz-nél egyébként a BFI is sokkal barátságosabb. Most a monitoromon is van BFI-vel operáló képélesítés, de nem bírom elviselni a vibráló kijelzőt, ahogy annó a CRT kijelzőmet is igyekeztem 85+ Hz-eken hajtani felbontástól függően... (játék alatt 1024x768-ban pl. 140 Hz-en).
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Ren Hoek
veterán
Gondold át:
1/24 sec-es framekről beszélek. Avagy a valóság felbontása 24 frame-re. A természetben nincs felbontva semmi, a retina analóg módon gyűjti be a fotonokat és alakítja bioelektromos jelekké.Ezért látsz egy 41 ms-os képkockát kitartva elmosódottan, még ha a kijelző 16K-ben is mutatja. Perception blur, keress rá.
A retinának folyamatos differencia kell, ha nem lennének mikroszakkádok, álló képet látnál akkor nem látnál semmit! Egérkísérletben ki lehet próbálni, izombénítót adsz az állatnak, és elméletileg megvakul az állóképekre.A lényeg, hogyha azt a 41 ms framet felbontod 4 ms feketére és 4 ms képre, akkor már a retina fel tudja dolgozni azt az élességet ami a képkockán van.
De ez úgy is elérhető ha a jelenet 120 Hz-en lett felvéve. Mert a mozgás a lényeg, mindegy hogy villog vagy új infó jelenik meg.
Tehát igaz, a HFR 120 Hz-en eltűnik a perception blur is. OLED-en ezért baromi jó játszani 120 FPS-el, mert ott kristálylomhaság sincs 0.1 ms váltásokkal.A csúcs persze a valóság, ott nincs felbontva semmi időben.
[ Szerkesztve ]