- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz GreenGoblin #2 üzenetére
Elektromos autók akkumulátoránál már egyértelműen kimutatták, hogy a gyorstöltés jobban csökkenti az akku élettartamát, mint a normál sebességgel történő töltés.
Ráadásul azt is kimutatták, hogy a töltőáram emelkedésével négyzetesen arányosan emelkedik a töltési veszteség, nagyon kiváncsi lennék egy (korrekt és nem a marketingesek által elvégzett) tesztre, ahol megmérik, hogy egy 25-33 W-os töltéshez képest a 165 W-os töltés során mennyivel növekszik a veszteség.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.