- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Autóiparban pont nem kispórolni szokás, hanem még beleszuszakolni, attól lesz szar az egész.
"A masik nagy problema kozos az autogyartok es a tevegyartok eseten es az az hogy kisporoljak a hardvert az okosteve/infotainment alol, amivel a szoftveres fejlesztes eleve hatranybol indul."
Az autóiparban nem feltétlen a spóroláson múlik. Ha egy modell x évben kell piacra kerüljön, akkor a launch fázis majdnem fél év (ezt még nem adják el), azelőtt jó másfél év a tesztelés fázisa, előtte két-négy év a fejlesztés, azelőtt legalább fél év a koncepció, és ezelőtt kell felmérni mit fognak tudni beépíteni megbízhatóan, mennyiért, valamint minimum 15 év ellátással. Ezen a ponton azért az IT durván elvérzik. -
asdf_
veterán
Persze vannak kivalo szakembereik, csak nem ezen a teruleten. A tobbseguk ugyanugy kulsos cegekhez van kotve, mint az autogyartok, ahol hasonloan mostohegyerekkent gondolnak az infotainment rendszerre.
A mókás dolog az, hogy a Panasonic pl. pont infotainment beszállító autóba