- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad823
őstag
válasz #06658560 #30 üzenetére
Végülis nézőpont kérdése. Ha valamit x szintre specifikálnak, de az adott alkatrászről kiderül, hogy x+y szintet hoz, az autógyár azt mondja, hogy hozza csak az x-et, de olcsóbban. A minőségi elvárás tényleg ugyanaz.
Ha azonban az autód motorját 250eKm-re tervezik, de egy (vagy több) alkatrész miatt ez kitolódik 350-re, amit aztán szépen költségoptimalizálás miatt visszavesz a gyár 250-es "teljesítményűre", akkor az neked nem downgrade? A minőségi elvárás ugyanaz, a végeredmény mégsem. BMW 520d és 530d spontán kiégése megvan? Na ott is csak jót akartak...