- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nemlehet
őstag
Ugyan ez a "robotok és AI a dolgozók nagy részét kiváltja majd". Manager wetdream, de a realitás azért még nem ez.
A képzettséget nem igénylő munkákat nem éri meg kiváltani a legtöbb helyen szimplán gazdasági okokból.
A bonyolult munkákat nem nagyon lehet kiváltani műszaki okokból.
A kreatív munkákat meg megint nem lehet kiváltani mert az "AI" nem elég rugalmas és nem tud interpretálni.
Nyilván nem mondom, hogy soha nem fog eljönni ez az idő és tudom hogy ezerrel megy a gépesítés a termelésben, de amikor arról beszélnek hogy hamarosan majd AI írja a programokat és nem kellenek programozók meg hogy majd már 2030 előtt megszűnik a sofőr szakma akkor azért mosolyognom kell.
Ahol nem lehet kontrollálni a körülményeket ott azért még nagyon sok behozni valója van az automatizálásnak.
Mondom ezt úgy hogy nagyon várok egy jól megvalósított önvezető rendszerre, mert nekem nem élvezet a dugóban araszolás meg 3 kocsi van a családban pedig 95%-ban 1 is elég lenne ha haza lehetne küldeni miután bevitt dolgozni.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
bambano
titán
ha egy kerékre ekkora ellenerő hat, hogy forog a csapágy a fészkében meg kigyullad a zsír, akkor az érzékelhető különbséget jelent a blokkolásgátló jelében.
az, hogy ezt akarják-e érzékelni vagy megcsinálták-e, egy külön történet. de mivel az önvezető autónak a defektet is érzékelnie kell valahogy, meglepne, ha nem lenne ilyen funkció benne vagy bele tervezve.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
alapvetően egyetértek, de azért van ellenvéleményem is.
például egy csomó autón úgy működik a keréknyomás ellenőrzés, hogy az abs jeladó fordulatszám jeléből következtetnek a nyomás csökkenésére. abs jeladó kötelező, a többi meg pár sor szoftver. annyira nem növelheti a költséget. persze, minden potenciális hibaforrás, pláne, ha verik a kétcentest a fogukhoz.
én is tudok egy rakás hasonlót, rögtön itt van a defekt. én elég gyakran látom defekt nyomait a sztrádán, szerintem ezt muszáj kezelni.oké, "semmi baja az autónak", akkor mi legyen? menjen tovább hibás menetbiztonsági rendszerrel? és ha ráfut egy síkos útszakaszra és meg kell állnia, mit csinál abs nélkül? a fuvart megrendelő érdeke a fontosabb vagy a többi utazóé?
szerintem ha komolyabb baj van a szekérrel, álljon le. majd rádöbbennek az autógyártók (teherautót is beleértve), hogy nem érdemes két centért ócskább alkatrészt venni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Viszont attól, hogy egy csapágy a fészkében forog, az ABS szenzor nem fog szögelfordulás-különbségből adódó hibát jelezni": de, fog.
én nem állítottam olyat, hogy az önvezetés minden problémáját megoldom itt ma délután ötig
én azt állítottam, hogy ezt a konkrét hibát detektálni lehet.
ugyanúgy nem állítottam, hogy egy defekttel tudnak bármit kezdeni.[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az, hogy valaki keresztbe akar tenni a robotkamionnak, szerintem, nem problémás. az önvezetés miatt úgyis lesz rajta egy rakás kamera, aminek a képét rögzíteni szokás, és probléma esetén elküldik a központba. majd ott szépen megnézik és indítanak egy büntető eljárást a vétkessel szemben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis