- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A verés nem megoldás.
Ha 8 napon túlira versz valakit, akkor te sem jársz jól vele.A témanyitó történetben személyi sérülés történt. A mentőt kellett volna hívni. A legkisebb fájdalmat is rögzíttetni. A mentők a rendőrséget hivatalból értesítik. Lehelyszínelik a balesetet. Apuka, a járművezetés jogosulatlan átengedésért és ezzel baleset okozásáért felelős. A kisfia engedély nélküli járművezésért, az elsőbbség meg nem adásával, balesetokozásért felel.
Az eljárás végén a nem anyagi kártérítés igény bizonyosan magasabb lehetne a helyszíni megegyezésnél.
A másik tanulsága a történetnek, hogy a járművek biztonsági berendezéseit rendszeresen kell ellenőrizni. Az elszakadt feszítőszál a szakadás helyén, már korábban elgyengült, megkopott, sérült volt. De ez nem befolyásolja az autó vezetőjének felelősségét.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz orion1025 #21 üzenetére
"Nem értek veled egyet, én a nagy motoromon a gáz bowdent szabtam el, holott annak van egy végállása, de tőbe letéptem az "akadójáról", hazáig kézzel-lábbal húztam, de a kisebbik gépsárkányon is sikerült már leoperálnom, igaz az más kategóriába esik."
Miben nem értesz egyet?
Én azt írtam, hogy rendszeresen/évente kell tesztelni a kábel állapotát. A motor/autószerelő a javítás után teszteli a munkáját.Inkább biztonságos körülmények között szakítsd el azt a bovdent, mint élesben balesetet szenvedve.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
válasz orion1025 #25 üzenetére
"A gondolatmeneted nagyon nem mozog a realitás talaján."
Ne viccelj már. A fékek javítása/karbantartása után tesztelni kell a fékeket. Alapvető biztonsági berendezés. Az időszakos műszaki vizsga alakalmával megteszik helyetted a vizsgaállomás dolgozói, de a köztes időben felelős vagy a jármű állapotáért.
"Az egyik kocsinkon keveset futott brembo féksztett van, az elsőn részben elvált a ferodol a betéten, na az akkor új korában is szar volt?"
Nyilván az, mert a használattól csak kopik. Az viszont lehetséges, hogy a cserekor még nem látszodott a gyári hiba. Pontosan ezért kell ellenőrizni időközönként a járművet. Lámpákat, hangjelzést, ablaktisztító berendezést, fékeket, folyadék szinteket, a gumik állapotát .... Legalább ősszel és tavasszal el kellene végezni az autó felülvizsgálatát és elvégezni a szükséges beavatkozásokat.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz orion1025 #28 üzenetére
"Az viszont elmondható, hogy a márkát ha megfizeted, akkor sem kapsz adott esetben minőséget, hanem szemetet, ezzel arányosan pedig ott a meghibásodás lehetősége, hiába ellenőrizgetsz óránként."
Valóban nem kell óránként ellenőrizni a cserélt alkatrészt.
Elméletileg a közlekedés biztonságot érintő eszközöket minden indulás előtt ellenőrizni kellene. jelzőfények és lápák, a fékek állapota. Nem vagyok naiv, én sem ellenőrzöm naponta. Senki sem ellenőrzi naponta.
Viszont
Az alkatrész cserék után fokozott figyelemmel kell ellenőrizni a cserélt alkatrészt. A szerelési és a gyártási hibák miatti problémák elkerülésére.Kerékcsere után néhány kilométer után a kerék csavarok után húzása és 20-30 kilométer után még egyszer. Ha ezt megteszed és az utolsó ellenőrzésnél már csak kattan a nyomaték kulcs, akkor biztonságos a kerék felszerelése. Dolgoztam szervizben, (nem szerelőként). A tanuló, egy keréken elfelejtette meghúzni a csavarokat. A friss műszakis autó nagyjából 3 kilométer után kanyarodott az úttal és három kerékkel. A negyedik inkább egyenesen haladt tovább.
A tanuló hibázott és az a szerelő is, akinek ellenőrizni kellett volna az elvégzett munkát.
Bovden csere után élesben, de biztonságos körülmények között ellenőrizni kell a szálak terhelhetőségét. Senkinek sincs röntgen szeme, hogy ránézéssel megállapíthassa a hiba mentességet.Mivel magad szereled a járműveket és nem csak a sajátodat, fokozottan vagy felelős a jármű állapotáért. (Akkor is rá kellene figyelni, ha szerelő csinálja.)
Abban viszont igazad van, hogy sok autószerelő, a betanított/kényszermunkás szintjén űzi az ipart. A javítás sokszor csak az ötletszerű alkatrész csere szintjét éri el. És ez még a jóindulatú feltételezés.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...