- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hieronymus #3 üzenetére
Nyilván ha súlyosabb végkifejlete lett volna az ügynek, ezt az utat választottam volna én is. De mint írtam, kisebb karcolásokkal megúsztam. A csemetének meg egy életre szóló lecke volt. Az arckifejezéséből ítélve eléggé megijesztette a földközeli pályára térített robogós. Ha az apja nem jön ki, simán elbőgi magát. Nem kell mindenáron, mindenféleképpen hatósággal tetézi a dolgot. A motor műszaki állapotával sem volt gond.Egyszerűen akkorát fékeztem, hogy letéptem a bowden fejét, ami a fékkarba csatlakozik.A pogácsa tűrőképességének ellenőrzése kb lehetetlen.
-
orion1025
őstag
válasz Hieronymus #22 üzenetére
Egy pár hetes bowdenen mit kell tesztelni? Relatíve frissen tatarozott kétkerekűről van szó, de nem egyedi eset a gáz szakadás, másik motornál is előfordult már. Normális motornál pedig a fék nem bowdenes, hanem munkahengeres...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz Hieronymus #24 üzenetére
Hogyan is tesztelsz egy gázkart? Sehogy, a bowden elszakad, amikor el akar, hirtelen terheléstől függetlenül. Az egyik kocsinkon keveset futott brembo féksztett van, az elsőn részben elvált a ferodol a betéten, na az akkor új korában is szar volt? A gondolatmeneted nagyon nem mozog a realitás talaján.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz Hieronymus #30 üzenetére
Tévedsz, nem szerelem senki göncét, csak saját kocsinak, motornak állok neki, másé hidegen hagy, nem vagyok falusi jóskapistaszerelőnek gondolom magam ember, pusztán a sok okos autószerelő miatt amit lehet, magam intézem alkatrész ügyileg, meg szerelés terén is. Fékkel nem szoktam bohóckodni sosem, kivéve motornál, az más kategóriába esik, azt nyugodt szívvel megcsinálom magamnak, autónál már egészen más tészta, illetve sok oboázás lehet belőle, kínlódjon csak vele a szerelő. Karosszériáshoz is úgy megy nálunk autó, hogy előtte én leszedem amit le kell, mert vagy össze okádják, vagy "pár" darab kimarad, de már lassan ezen is elgondolkodom, hogy magam fogom csinálni a nem kritikus pontok javítását.
Mint írtam, mániákusan ellenőrzök sok dolgot, az Asszony kocsiján a hátsó kerékcsapágy egy fő pont, elbaszott kúpos kivitel, néha utána kell húzni, de pár hete, mikor ment műszaki előtti átnézésre, hibalista összeírásra, konkrétan lobogott a jobb hátsó kerék, úgy szétrágta magát, pedig semmi jele nem volt menet közben sem, nem vánszorgott a hátulja, mint amikor picit tud kottyanni, pedig konkrétan kongatni lehetett a kerékkel, amin én is meglepődtem, mert nem tapasztaltam anomáliát a használat során, tehát van ilyen is.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."