Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orion1025

    őstag

    Nálam nagy motorral volt egy érdekes sztorim... Csöves Wagon R "ment előttem" faluba, utánfutóval, készült jobbra bekanyarodni, de onnan jött egy Caddy, és ő úgy gondolta nem fér el a futóval, ezért fogta, és rám tolatott mikor oda értem, meg már lassítottam, így vészfékezve konkrétan elcsúsztam a vezető oldali ajtóig a kocsi mellett. Szokásos vén szar, meg a Suzuki esete, hányok tőlük, merénylő az összes. A Te esetedben apu kicsi fiát úgy pofán vertem volna (utána a gazdáját is), hogy nyolc napon túl gyógyuló lett volna, meg mér rendőrt is hívok, hogy érezzék a törődést.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • orion1025

    őstag

    válasz Jack Hunter #2 üzenetére

    Nem tudom az a kár hogyan lett annyi, olyan tempónál, mert ezeknek még van időbéli vonzata is, az alkatrész után futkozás, szerelés, stb. Jártam én is rendőrségre egy putris miatt, nem kellett sem szabadság, sem semmi más, a feljelentés után csak a bíróságra kellett mennem, mert közöltem bent, hogy nem vagyok hajlandó bohóckodni egy egyértelmű tényállással, akkor keressenek, ha muszáj, a többit oldják meg, ha már az ordas részét én intéztem helyettük.

    Hieronymus:

    Nem értek veled egyet, én a nagy motoromon a gáz bowdent szabtam el, holott annak van egy végállása, de tőbe letéptem az "akadójáról", hazáig kézzel-lábbal húztam, de a kisebbik gépsárkányon is sikerült már leoperálnom, igaz az más kategóriába esik.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • orion1025

    őstag

    válasz Hieronymus #22 üzenetére

    Egy pár hetes bowdenen mit kell tesztelni? Relatíve frissen tatarozott kétkerekűről van szó, de nem egyedi eset a gáz szakadás, másik motornál is előfordult már. Normális motornál pedig a fék nem bowdenes, hanem munkahengeres...

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • orion1025

    őstag

    válasz Hieronymus #24 üzenetére

    Hogyan is tesztelsz egy gázkart? Sehogy, a bowden elszakad, amikor el akar, hirtelen terheléstől függetlenül. Az egyik kocsinkon keveset futott brembo féksztett van, az elsőn részben elvált a ferodol a betéten, na az akkor új korában is szar volt? A gondolatmeneted nagyon nem mozog a realitás talaján.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • orion1025

    őstag

    válasz Tikakukac #26 üzenetére

    Hát nézd, nem egy ÁzéMájsztertájle kategória, hogy ezt kapja az ember nem olcsón, de a Textar is hasonlóan végezte, pedig az sem a bóvli kategória.

    Hieronymus:

    Pont rossz embert találtál meg ezzel, én mániákus ellenőrizgető vagyok, párom kocsiját is 95%-ban én építettem, tehát tudom, mi fán terem (szerelőhöz is ezért jár ritkán, mert csak szétbasszák a nagy szakik), ahhoz képest egy köpedék motor a barkács kategória, az meg hab a tortán, hogy silány és fos kategóriás termékeket, alkatrészeket nem veszek. Az viszont elmondható, hogy a márkát ha megfizeted, akkor sem kapsz adott esetben minőséget, hanem szemetet, ezzel arányosan pedig ott a meghibásodás lehetősége, hiába ellenőrizgetsz óránként... Van egy teljesen egyedi épített motorom, szó szerint maradékokból van összerakva, érdekes módon semmi baja nem volt eddig (egy szivárgó teleszkóp cserén kívül, ami már úgy került alá), pár rúgásra indul rosszabb napján is. Tehát ez is egy példa arra, hogy vehetsz bármit, ha el akar romlani, el is fog, és nem feltétlenül a karbantartás elmulasztásának az oka a jelentkező hiba.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • orion1025

    őstag

    válasz Hieronymus #30 üzenetére

    Tévedsz, nem szerelem senki göncét, csak saját kocsinak, motornak állok neki, másé hidegen hagy, nem vagyok falusi jóskapistaszerelőnek gondolom magam ember, pusztán a sok okos autószerelő miatt amit lehet, magam intézem alkatrész ügyileg, meg szerelés terén is. Fékkel nem szoktam bohóckodni sosem, kivéve motornál, az más kategóriába esik, azt nyugodt szívvel megcsinálom magamnak, autónál már egészen más tészta, illetve sok oboázás lehet belőle, kínlódjon csak vele a szerelő. Karosszériáshoz is úgy megy nálunk autó, hogy előtte én leszedem amit le kell, mert vagy össze okádják, vagy "pár" darab kimarad, de már lassan ezen is elgondolkodom, hogy magam fogom csinálni a nem kritikus pontok javítását.

    Mint írtam, mániákusan ellenőrzök sok dolgot, az Asszony kocsiján a hátsó kerékcsapágy egy fő pont, elbaszott kúpos kivitel, néha utána kell húzni, de pár hete, mikor ment műszaki előtti átnézésre, hibalista összeírásra, konkrétan lobogott a jobb hátsó kerék, úgy szétrágta magát, pedig semmi jele nem volt menet közben sem, nem vánszorgott a hátulja, mint amikor picit tud kottyanni, pedig konkrétan kongatni lehetett a kerékkel, amin én is meglepődtem, mert nem tapasztaltam anomáliát a használat során, tehát van ilyen is.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

Új hozzászólás Aktív témák