- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LionW
tag
Ennek egy része azért lehet mert alacsonyabb LoD-on + alacsonyabb felbontáson csinálja a voxel gi-t. Tényleg észrevehetően rosszabb a minőség a valódi raytracinges játékokhoz hasonlítva.
Amúgy akit érdekel, van egy open source játékmotor amiben elég komoly fejlesztéseket csináltak voxelizált gi-vel kapcsolatban, és elvileg középkategóriás gépeken is fut Vulkan api-n. Jövőre adják ki(bétában már tesztelhető githubról), a fejlesztő közölt egy pár képet + videót a twitterén, elég érdekes szerintem, én nagyon várom.
https://twitter.com/reduzio -
Abu85
HÁZIGAZDA
A cikket eleve update-elték, hogy túlpörgették a témát.
Az meg a másik, hogy ma real time szinten egyedül a Dreams, ami RT. Semmi más. Minden további játék raszterizációt használ és RT-vel csak effekteket számol. Ugyanez a CryEngine megoldása is, csak ők nem a nagyon lassú DXR bejárást használják, hanem csináltak egy sajátot, ami gyorsabb.
(#40) LionW: A Voxel GI eleve nem ray tracing ebben a programban, hanem raszterizáció. RT-t egyelőre csak a visszatükröződés kapott. Persze lehet rá írni RT GI-t is, csak sokkal lassabb lesz, és nem hoz annyi minőséget.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.