- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
válasz Roadhammer #10 üzenetére
Attól függ, mit vállal a szerviz és hogyan. Nyilván a vevőnek az a legkedvezőbb, ha sikertelen javításért nem fizet, viszont már akkor is be van szerelve az új töltő IC. Nevezhetjük ezt akár a szerviz üzleti kockázatának is, kérdés, hogy bevállalják-e vagy a megrendelőre terhelik.
Kb. mint az LCD és a pixelhiba. 1M pixelből ha 5 döglött az még belefér, így adja el a gyártó, ennek tudatában veszi meg a vásárló.