- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Köszönöm mindenkinek a visszajelezést, akkor ezen a vonalon fogom kibővíteni
-
#90088192
törölt tag
Koszi Mindenkinek!
Közben gondolkodtam, és arra jutottam, ha van rá igény akkor elkezdek egyfajta villamos ismeretek alapozót.
Aki(k) benne a van/vannak a témában, szeretnem felkérni segíteni lektorálni
Egyenlőre idom nincs, de amint lesz, nekiesek egy vázlat felskiccelésének
-
#90088192
törölt tag
Az elképzelésem az egészről, hogy leirom a legfontosabb részegységeket, majd ebből összerakva bemutatom magát a rendszert.
-
#90088192
törölt tag
válasz Szirtimorc #16 üzenetére
Egyenlőre csak terv, de megpróbálom
-
#90088192
törölt tag
A kép középén van a dióda híd, amiből 2db hagyományos, és 2db pedig vezérelt T1 és T2 vezeték megy a kapukhoz.
Köszönöm az ötletet, akkor ezzel is kezdek valamit.Igen lepedőnyi az eredeti DWG, úgyhogy kicsit macerás a laptopon küzdeni, de nem kifogást kértél hanem megoldást.
-
#90088192
törölt tag
Szia
(Elnézést a kései válaszért, meg kellett keresnem a másik rajzot)
A kérdés helyes, a megoldás gyakorlatilag egyszerű, design probléma/túlbiztosítás ez esetben.A tirisztor gyújtása egy illesztő/leválasztó transzformator segítségével történik, a tirisztor ebben az esetben egybeontott egy diódával, vagyis egy komplett fel hid a rajzról
Vagyis 2 db azonos potenciálon lévő kivezetés van, és a zseniális tervező úgy gondolta, használjuk mindkettőt.Sok értelme nincs, másik megoldásban, ahol a szabályzó áramkor két részre van szedve, ez nincs is.
Es a hid a való életben:
Különben teli van hibákkal az egész, nem is gondolkodtam ezen, mert ez csak gy a sokból.
Pl lenne a hídon is feszültség érzékelés, de rossz helyre kötötték be, így értelme kb semmi, a szabályzó áramkor meg egy katasztrófa több szempontból is, a referencia feszültségeket egy DAC állítja elő, de az össze hasonlítás analóg módon történik, ahol a PD tagokat rosszul méretezték(Vagyis inkább a feszültség skálázás/áram merest végző áramkörök utáni szűrő áramköröket, mert valami mikró farad nagyságrendű kapacitást raktak alá amely belassítja a merest és a visszacsatolás belengeti az egészet), így ha 3 fázisú 6 impulzusú a tirisztor gyújtás akkor begerjed. Az OV(Túlfeszültség) és UV(Alacsony feszültség) érzékelést végző áramkor hibásan lett implementálva a NYAK-ra, így nem működik, de az elmúlt ~10 évben senki nem akarta megjavítani, a Soft start áramkor az AC kapcsolatoskor kellene hogy lassan emelje a referencia feszültséget, de nem jo sem maga az áramkor, sem ahova bekötötték az AC érzékelést, a feszültség referencia hordoz egy külső tiltást az analóg vonalon, de ez nincs használva és egy antennaként gyűjti a zavart ami falsh töltőfeszültséghez vezet, a hőmérséklet érzékelése a hűtőbordához/akkumulátorhoz összegyűjti a zavarokat, ami azt okozza, hogy azt gondolja a töltő, hogy az akkumulátor hőmérséklete ~10 fokot esik, és ezzel felhúzza a töltő feszültségét, amivel egy hatalmas áramtüskét csinál, és a többi, és ezek csak azok amiket én vettem észre az elmúlt 2 év alatt, egy majd 20 eves alapdizájn továbbfejlesztett verziójában.Vagyis egy újabb hibát találtál!
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
A legnagyobb teljesítményű töltő amit valaha gyártottak a volt cégemnél, 220V névleges és 900A ~360kVA a transzformátor benne.
Egy-egy telep van rákapcsolva 2000Ah kapacitással 108 akkumulátorral
Ebből a 900A-es verzióból 3 db ot rendelt a kuncsaft, meg 4 db 220V névleges 500A. Ezek az 500A-es toltok 2-2 darab akkumulátor pakkot hajtanak meg amik 600Ah-ak egyenként, és 102 van belőle ha jól emlékszem.
Kapacitás tesztet kellett csinálnom mindegyik telepen, a feltöltés volt a terepi próba. -
#90088192
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Fotók, videók mobillal
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debian GNU/Linux
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...