- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Szia
(Elnézést a kései válaszért, meg kellett keresnem a másik rajzot)
A kérdés helyes, a megoldás gyakorlatilag egyszerű, design probléma/túlbiztosítás ez esetben.A tirisztor gyújtása egy illesztő/leválasztó transzformator segítségével történik, a tirisztor ebben az esetben egybeontott egy diódával, vagyis egy komplett fel hid a rajzról
Vagyis 2 db azonos potenciálon lévő kivezetés van, és a zseniális tervező úgy gondolta, használjuk mindkettőt.Sok értelme nincs, másik megoldásban, ahol a szabályzó áramkor két részre van szedve, ez nincs is.
Es a hid a való életben:
Különben teli van hibákkal az egész, nem is gondolkodtam ezen, mert ez csak gy a sokból.
Pl lenne a hídon is feszültség érzékelés, de rossz helyre kötötték be, így értelme kb semmi, a szabályzó áramkor meg egy katasztrófa több szempontból is, a referencia feszültségeket egy DAC állítja elő, de az össze hasonlítás analóg módon történik, ahol a PD tagokat rosszul méretezték(Vagyis inkább a feszültség skálázás/áram merest végző áramkörök utáni szűrő áramköröket, mert valami mikró farad nagyságrendű kapacitást raktak alá amely belassítja a merest és a visszacsatolás belengeti az egészet), így ha 3 fázisú 6 impulzusú a tirisztor gyújtás akkor begerjed. Az OV(Túlfeszültség) és UV(Alacsony feszültség) érzékelést végző áramkor hibásan lett implementálva a NYAK-ra, így nem működik, de az elmúlt ~10 évben senki nem akarta megjavítani, a Soft start áramkor az AC kapcsolatoskor kellene hogy lassan emelje a referencia feszültséget, de nem jo sem maga az áramkor, sem ahova bekötötték az AC érzékelést, a feszültség referencia hordoz egy külső tiltást az analóg vonalon, de ez nincs használva és egy antennaként gyűjti a zavart ami falsh töltőfeszültséghez vezet, a hőmérséklet érzékelése a hűtőbordához/akkumulátorhoz összegyűjti a zavarokat, ami azt okozza, hogy azt gondolja a töltő, hogy az akkumulátor hőmérséklete ~10 fokot esik, és ezzel felhúzza a töltő feszültségét, amivel egy hatalmas áramtüskét csinál, és a többi, és ezek csak azok amiket én vettem észre az elmúlt 2 év alatt, egy majd 20 eves alapdizájn továbbfejlesztett verziójában.Vagyis egy újabb hibát találtál!
[ Szerkesztve ]