- iPhone topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
A kép középén van a dióda híd, amiből 2db hagyományos, és 2db pedig vezérelt T1 és T2 vezeték megy a kapukhoz.
Köszönöm az ötletet, akkor ezzel is kezdek valamit.Igen lepedőnyi az eredeti DWG, úgyhogy kicsit macerás a laptopon küzdeni, de nem kifogást kértél hanem megoldást.
-
#90088192
törölt tag
Szia
(Elnézést a kései válaszért, meg kellett keresnem a másik rajzot)
A kérdés helyes, a megoldás gyakorlatilag egyszerű, design probléma/túlbiztosítás ez esetben.A tirisztor gyújtása egy illesztő/leválasztó transzformator segítségével történik, a tirisztor ebben az esetben egybeontott egy diódával, vagyis egy komplett fel hid a rajzról
Vagyis 2 db azonos potenciálon lévő kivezetés van, és a zseniális tervező úgy gondolta, használjuk mindkettőt.Sok értelme nincs, másik megoldásban, ahol a szabályzó áramkor két részre van szedve, ez nincs is.
Es a hid a való életben:
Különben teli van hibákkal az egész, nem is gondolkodtam ezen, mert ez csak gy a sokból.
Pl lenne a hídon is feszültség érzékelés, de rossz helyre kötötték be, így értelme kb semmi, a szabályzó áramkor meg egy katasztrófa több szempontból is, a referencia feszültségeket egy DAC állítja elő, de az össze hasonlítás analóg módon történik, ahol a PD tagokat rosszul méretezték(Vagyis inkább a feszültség skálázás/áram merest végző áramkörök utáni szűrő áramköröket, mert valami mikró farad nagyságrendű kapacitást raktak alá amely belassítja a merest és a visszacsatolás belengeti az egészet), így ha 3 fázisú 6 impulzusú a tirisztor gyújtás akkor begerjed. Az OV(Túlfeszültség) és UV(Alacsony feszültség) érzékelést végző áramkor hibásan lett implementálva a NYAK-ra, így nem működik, de az elmúlt ~10 évben senki nem akarta megjavítani, a Soft start áramkor az AC kapcsolatoskor kellene hogy lassan emelje a referencia feszültséget, de nem jo sem maga az áramkor, sem ahova bekötötték az AC érzékelést, a feszültség referencia hordoz egy külső tiltást az analóg vonalon, de ez nincs használva és egy antennaként gyűjti a zavart ami falsh töltőfeszültséghez vezet, a hőmérséklet érzékelése a hűtőbordához/akkumulátorhoz összegyűjti a zavarokat, ami azt okozza, hogy azt gondolja a töltő, hogy az akkumulátor hőmérséklete ~10 fokot esik, és ezzel felhúzza a töltő feszültségét, amivel egy hatalmas áramtüskét csinál, és a többi, és ezek csak azok amiket én vettem észre az elmúlt 2 év alatt, egy majd 20 eves alapdizájn továbbfejlesztett verziójában.Vagyis egy újabb hibát találtál!
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
A legnagyobb teljesítményű töltő amit valaha gyártottak a volt cégemnél, 220V névleges és 900A ~360kVA a transzformátor benne.
Egy-egy telep van rákapcsolva 2000Ah kapacitással 108 akkumulátorral
Ebből a 900A-es verzióból 3 db ot rendelt a kuncsaft, meg 4 db 220V névleges 500A. Ezek az 500A-es toltok 2-2 darab akkumulátor pakkot hajtanak meg amik 600Ah-ak egyenként, és 102 van belőle ha jól emlékszem.
Kapacitás tesztet kellett csinálnom mindegyik telepen, a feltöltés volt a terepi próba.