- Yettel topik
- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
Hirdetés
-
Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
it Felhívták a bankok figyelmét, hogy kockázatokra számíthatnak, ha AI-t és gépi tanulást kezdenek használni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
ph A HS35-nek jött egy második generációs verziója, amelyet virtuális térhangzást produkáló, USB-s adapterrel is megvásárolhatunk majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
Nagyon várom. Ez az egy rész maradt ki nekem. Egész jól fest a játék.
“Praise The Sun” \[T]/
-
Van már normális >60fps/VRR támogatás, vagy még mindig akadozó a mozgás 60Hz+V-Sync nélkül?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Corleone33
aktív tag
Eddig egész szépen fut, egy pálya van ahol a legelején van durva masszív lagfest de ezt leszámítva abból amit láttam, flight-hoz képest ígéretes
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Az fps nekem megvan: 120Hz mellé 117-es limiter-el stabil 117 fps, tüskék nélkül (a publikus verzióban egy botok nélküli zárt multiplayer körben nézegettem, és elkezdtem a kampányt, de ott is ugyan az).
Az a baj, hogy akadozik a mozgás. Olyasmi, mint pl. a DeadCore-ban, ahol a játékos karakter mozgása, a "fizika" fix 60Hz-en van számolva, és a "kamera" mereven a játékos fejét követi, ezért bármi más, mint fix 60Hz V-Sync (vagyis ami nem 60 egész számú többszöröse, 60, 120, 180, stb) akadozást okoz (és pl. 120Hz V-Sync is ugyan olyan darabos, mint a 60Hz V-Sync, de mondjuk 90Hz-en már 2:3 akadozás jön, 117fps-el G-Sync mellett random ugrándozás, és így tovább). Nem tudom, hogy itt ugyan az-e a helyzet, csak példának írom, de valamennyire hasonlónak tűnik (tippre valami hasonló szemellenzős elnagyolás van a háttérben, hogy senkinek nem kell >60Hz, és nem létezik FreeSync/G-Sync, vagy ha mégis, akkor sem kell mellé minusz 2-3 fps limiter, hogy alacsony legyen a lag, hanem mehet fix 120fps-el a 120Hz -> mondjuk a Doom Ethernal állítólag már VRR barát, képes alacsony laggal futni 120fps-el, ha a játékban van bekapcsolva a V-Sync G-Sync mellé, mert ilyenkor tudja, hogy G-Sync is van, és másképp üzemelnek a bufferei, mint ha sima V-Sync lenne, de az nagyon más motor...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1
- Eladó Dell Latitude 3310