Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .:SzvData:.

    tag

    válasz Cs1csó #18 üzenetére

    Garancia intézése soha nem az eladó bolttól függ igazán. Az fontos milyen support van az országban.
    Személyes tapasztalat ON:
    Euronics--->vettem Sony KDL-50W828B-t, néhány hét után a képernyőn függőlegesen egy teljes pixel oszlop "kihunyt" :) --->bementem vinnyogni a Juró-ba de csak annyit böfögtek hogy kell hívni a sonyi hivatalos szervizelőt---> hívtam az egyiket Fehérváron de nem voltak túl aktívak, visszamentem Júróba újra vinnyogni, hogy negyed millióért nem akarok rossz tv-t vakulni otthon és csináljanak valamit most mert véletlenül leborul a felső polc a tv-s részlegen, hogy megnyugtassam magam :)---> Ekkor lettek itt is készségesebbek és megadták egy olyan szerelő számát aki megbízható és aktívan helyt áll---> Hívtam a bácsit, mondta fotózzam le a hibát és küldjem el e-mail-ben, kérdezte mindene meg van e (csomagolás stb.). Másnap hív a ember, hogy megrendelte a cseredarabot---> pár nap múlva este 7-kor csenget a bácsi a hóna alatt egy franciából érkezett komplett tv-vel.---> beengedtem, a régit kicserélte a újra, kapott egy marék csontot és elment.....
    Azóta is a szeretett Sony-t vakulom ha tudom :D (a menüje felb@sz mert kib@szott lassú, de egyéb gondom nincs vele)

    | ..:S.::E..T:..I..:.:::.....:. <|>

Új hozzászólás Aktív témák