Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... csak ezt a propaganda anyagot ne ..."
Végig is nézted, vagy csak alapból elutasítász mindent, ami nem egyezik a te meglátásoddal?" ... Hanula úr igen elfogult ... "
Frászt! Hanula Úr egy sokat tapasztalt mérnök ember. Tény, hogy belsőégésű motorok fejlesztésével szerzett - nem kis - hírnevet, de az is látszik, hogy nyitott az új dolgok iránt. És, bármi hihetetlen, nem azt mondja (szemben azzal, amit te állítasz), hogy az elektromos hajtás úgy sz@r ahogy van. Csupán azt, hogy jelenlegi formájában egy csomó felhasználási területén nem alternatíva, valamint nem a villanyautózás menti meg a földet. Hangsúlyozom: a jelenlegi (!) formájában.(#24) bkercso
Köszönöm az értő olvasást!
"Ez csak a mai technológia mellett igaz."
Igen, így van. A baj csak az, hogy nagyon nem akar jönni az áttörés (pedig még pl. a Tesla sehol sem volt, amikor már olyan hírek láttak napvilágot, hogy jön a mobil, amit 2 hétig nem kell tölteni)(#32) axioma
" ... fejlesztesukkel is talan foglalkozik ... " - igen, így is mondhatjuk
" ... meg is lepne ha nem azt hozna ki (tudottan vagy nem, de rengeteg csusztatassal), hogy az elektromos nem megoldas..."
Szerinted pl. ha - legfőképp nagy távolságú - fuvarozásról beszélünk, akkor alternatíva az elektromos hajtás?Azt értsétek meg, hogy emberünk valami olyasmit próbál magyarázni, hogy az elektromos hajtással is az a helyzet, mint a dízel vs. benzin autó esetén. Ugye nyilvánvaló, hogy másra való a dízel üzemű jármű, és másra a benzines?