- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atom_Anti
senior tag
Ez hasznos, ha 160 hoz kell 40-60kw teljesítmény légellenálástól függően, akkor egy 60kw kapacítású akku max 1 órát tudna menni 160-as tempóval? Jól gondolom? Mert ha igen, akkor az nagyon gyenge, dízel ellen autópályán nem lesz esélye.
(#97) vicze1
Ugyan már látom akkus kocsi nem jó tempós közlekedéshez, de ha mégis rá kényszerül az ember, nem lenne jobb sebességváltós, hogy nagy sebességnél is keveset forogjon a villanymotor és nem zúgna annyira?[ Szerkesztve ]