- Yettel topik
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszi!
V6, 2.9 benzin ikerturbó
510 lóerő @ 6500
600 Nm @ 2500-5000Ebben a blogomban írtam róla részletesen: [link]
-
(#4) stickermajom
Aki Tesla-t akar venni, az vegyen azt és legyen vele boldog. Már csak elkölthetem arra a pénzemet, amire én akarom(#5) ncc1701
There's no replacement for displacement(#6) AxBattler
Nem. Annál sokkal jobb
Montreal zöld, amit a mostani modellévtől lehet rendelni. Magyarországon valószínűleg enyém lesz az első ilyen és ha azt vesszük, hogy itt évente ebből egy számjegyű db-ot szoktak eladni, akkor lehet, hogy még így is marad egy darabig -
Veloce-re lehet. A konfigurátort ne nézd most, még a MY20-ra vonatkozik, nem frissítették. Itt a MY21 árlista, a 7. oldalon látod, hogy melyik variációknál elérhető: MY21 Giulia árlista
-
Casco lesz rajta azért
Én is fosok kicsit. Elején ésszel kell nagyon. Meg ugye semi-slick gumikon jön gyárilag, amit rendesen üzemi hőmérsékletre kell melegíteni használat előtt. 20 fok alatt meg mindegy, mert úgy tapad, mint egy elöregedett kínai gumi... Általános vélemény volt, hogy ezeket a gumikat max opcióként lett volna szabad ajánlani. De hát az Alfa nem arról szól, hogy az autó megold mindent helyetted. Vagy meg tudod ülni a bestiát vagy nem vagy méltó rá -
Köszi!
Én inkább úgy szoktam mondani, hogy a 488 GTB motorja ez, megfosztva két hengertől. Jobban hangzik(#19) Lenry
Saját tulajdonban nem. De nem először fogok hasonlóban ülni.(#20) proci985
Az biztos, hogy ezt az autót vezetni kell. A srác, aki a videóben szerepel, mesélte nekem, hogy az első napokban félt a kocsiban. A Stelvio Q (ugye ez a SUV változata a kocsinak, lényegi különbség, hogy míg ez hátsókerekes, az összkerék) is volt már nála, azt mondta, azt nem érezte ennyire félelmetesnek, de ez egy közepes gázadásra már riszálja a seggét.
Valahogy az az érzés kapott el, ahogy mesélte, hogy végre! Itt egy kocsi, amit vezetni kell, ahol reagálni kell a szituációkra, amit kezelni kell, mert a kezedbe adja az irányítást és nem megoldja helyetted. Várom már az élményeket vele.
Persze, ésszel. Érzem, hogy mennyivel lett könnyebb a zsebem. Ahhoz tényleg drága lenne, hogy csak pár hónapig tartson a dolog Meg amúgy sem vagyok már annyira fiatal, hogy teljesen ész nélkül legyek(#21) MineFox54
Nem, de majd a következő blogban akkor kitérek erre is(#22) TheLázs
[link](#24) Lenry
A fentebbi linken a megoldás[ Szerkesztve ]
-
válasz gottfriedg87 #26 üzenetére
Itt egy videó, ahol mozgásban is láthatod ezt a zöldet, ebből szedtem ki a képet is.
Rosso competizione lett volna a szín, ha ebbe az új árlistába már nem kerül bele a zöld#27 Somatom
Sztem képeken nem az igazi, még a videók sem teljesen adják vissza, amit élőben mutat. Vannak ilyen design-ok, amiket nem lehet jól fotózni.
Hogy miért 4 ajtós? Mert csak ilyen van belőle. Ez power sedan. Csapatunk vagy családozunk? Érdekes módon minenki SUV-ot, de minimum kombit vesz, mert másban nem fér el a család már egy gyerekkel sem, a szedán piac meg döglődik. Akkor most mi van, ez mégiscsak családi?
Ez a D-szedán méret nekem a tökéletes autó (leszámítva persze a lapos, nagyteljesítményű középmotoros autókat, de az egy másik dimenzió). Van, aki nagyon hiányolta a 2 ajtós coupé változatot, de ez így is csinos és nem bánom, hogy nem kell folyton előrehajtogatni az ülést, ha valaki hátra akar ülni.
Hogy miért csodálom ezt az autót, azt itt írtam le -
1. Ha több lány ül az autóban, az nem probléma
2. Hosszabb ajtóval pont, hogy nehezebb a ki- és beszállás, ha parkolóhelyre állsz be és állnak melletted. Könnyebben odavered az élét. De amúgy az én magasságommal (mélységemmel) ez nem probléma, kis ajtón is be tudok szállni.
Tényleg meg szokták jegyezni a kocsival kapcsolatban, hogy a B oszlop a fejed mellett van. Ha oldalra nézel, akkor nem az ablakon nézel ki, hanem a B oszlopot látod. De szerintem ez a probléma engem nem érint, az ülést úgy előre kell tolnom, hogy én már nem a B oszlop mellett leszek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Donki Hóte #40 üzenetére
Itt vannak a részletek: [link]
Google translate: olasz -> angol
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Trollok komolyan
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia